LifeTube, stworzony w 2013 roku, pełni rolę telewizji nowej generacji zrzeszającej ponad 200 kanałów największych twórców YouTube w Polsce. Aktualny zasięg współpracujących ze spółką kanałów YouTube jest na poziomie 24,000,000 subskrybentów a miesięczna liczba wyświetleń filmów twórców przekracza 170,000,000. Od początku istnienia firma zrealizowała ponad 800 kampanii i jest niekwestionowanym liderem w zakresie video content marketingu w Polsce.
„Jestem niezwykle dumna z osiągnięć całego zespołu LifeTube’a. Zatrudniamy ponad 35 najlepszych specjalistów z obszaru video online oraz content marketingu, zrzeszamy największe kanały YouTube w Polsce z zasięgiem na poziomie kilkudzisięciu milionów widzów oraz organizujemy wydarzenia odwiedzane przez dziesiątki tysięcy osób. Z Pawłem Stano współpracuję od ponad roku i jestem bardzo dumna z dynamiki rozwoju spółki, która jest na poziomie ponad 100% wzrostu przychodów rok do roku. Zdecydowałam się na ten krok, ponieważ skupiam się na budowaniu grupy spółek w segmencie influencer-marketingu oraz zagranicznej ekspansji indaHash i jestem przekonana, że Paweł jest odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu” – komentuje Barbara Sołtysińska. „Paweł jest bardzo doświadczonym managerem, działającym na polskim rynku reklamy od ponad 15 lat. Ten krok zapewni spółce i twórcom dalszy bardzo dynamiczny wzrost oraz pozwoli na utrzymanie pozycji lidera” – dodaje Sołtysińska.
Zobacz również
Aktualnie LifeTube współpracuje z największymi międzynarodowymi markami, dla których tworzy strategie oraz realizuje projekty w obszarze video content marketingu. Wśród nich jest znacząca część dużych, międzynarodowych koncernów – m.in.: Coca-Cola, Orange, Procter&Gamble, Unilever, Play, Samsung, Apple czy McDonald’s. Aktualnie spółka, będąc strategicznym partnerem większości domów mediowych i klientów bezpośrednich, przechodzi do modelu long-termowych działań, wspierając kampanie klientów w obszarze social influencerów na YouTube. W 2015 roku Barbara Sołtysińska otrzymała najbardziej prestiżową nagrodę Człowieka Roku Internetu 2015 wg IAB MIXX Awards. Aktualnie angażuje się jako inwestor i doradca w nowe inicjatywy o globalnym zasięgu oraz skupia się na ekspansji międzynarodowej spółki indaHash w Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz w Stanach Zjednoczonych. „W dalszym ciągu jestem największym udziałowcem w LifeTube. Na poziomie strategicznym będę wspierać Pawła oraz spółkę przy kluczowych wątkach i strategii rozwoju” –dodaje Barbara Sołtysińska.
Paweł Stano, nowy Prezes Zarządu LifeTube w swojej karierze pracował m.in. w Ringier Axel Springer, gdzie był odpowiedzialny za sprzedaż produktów internetowych oraz opracowanie i wdrażanie strategii sprzedaży. Zarządzał także spółką Blomedia.pl, gdzie współtworzył pierwszą w Polsce platformę specjalizującą się w marketing treści w blogosferze.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]