Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Paweł Stano nowym prezesem LifeTube. Barbara Sołtysińska przechodzi do Rady Nadzorczej

Po trzech latach od stworzenia spółki Barbara Sołtysińska, współzałożycielka pełniąca od początku funkcję Prezesa Zarządu, przekazuje stery w ręce Pawła Stano zajmującego dotychczas stanowisko Dyrektora Operacyjnego firmy.
O autorze
1 min czytania 2016-06-29

LifeTube, stworzony w 2013 roku, pełni rolę telewizji nowej generacji zrzeszającej ponad 200 kanałów największych twórców YouTube w Polsce. Aktualny zasięg współpracujących ze spółką kanałów YouTube jest na poziomie 24,000,000 subskrybentów a miesięczna liczba wyświetleń filmów twórców przekracza 170,000,000. Od początku istnienia firma zrealizowała ponad 800 kampanii i jest niekwestionowanym liderem w zakresie video content marketingu w Polsce.

„Jestem niezwykle dumna z osiągnięć całego zespołu LifeTube’a. Zatrudniamy ponad 35 najlepszych specjalistów z obszaru video online oraz content marketingu, zrzeszamy największe kanały YouTube w Polsce z zasięgiem na poziomie kilkudzisięciu milionów widzów oraz organizujemy wydarzenia odwiedzane przez dziesiątki tysięcy osób. Z Pawłem Stano współpracuję od ponad roku i jestem bardzo dumna z dynamiki rozwoju spółki, która jest na poziomie ponad 100% wzrostu przychodów rok do roku. Zdecydowałam się na ten krok, ponieważ skupiam się na budowaniu grupy spółek w segmencie influencer-marketingu oraz zagranicznej ekspansji indaHash i jestem przekonana, że Paweł jest odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu” – komentuje Barbara Sołtysińska. „Paweł jest bardzo doświadczonym managerem, działającym na polskim rynku reklamy od ponad 15 lat. Ten krok zapewni spółce i twórcom dalszy bardzo dynamiczny wzrost oraz pozwoli na utrzymanie pozycji lidera” – dodaje Sołtysińska.

Aktualnie LifeTube współpracuje z największymi międzynarodowymi markami, dla których tworzy strategie oraz realizuje projekty w obszarze video content marketingu. Wśród nich jest znacząca część dużych, międzynarodowych koncernów – m.in.: Coca-Cola, Orange, Procter&Gamble, Unilever, Play, Samsung, Apple czy McDonald’s. Aktualnie spółka, będąc strategicznym partnerem większości domów mediowych i klientów bezpośrednich, przechodzi do modelu long-termowych działań, wspierając kampanie klientów w obszarze social influencerów na YouTube. W 2015 roku Barbara Sołtysińska otrzymała najbardziej prestiżową nagrodę Człowieka Roku Internetu 2015 wg IAB MIXX Awards. Aktualnie angażuje się jako inwestor i doradca w nowe inicjatywy o globalnym zasięgu oraz skupia się na ekspansji międzynarodowej spółki indaHash w Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz w Stanach Zjednoczonych. „W dalszym ciągu jestem największym udziałowcem w LifeTube. Na poziomie strategicznym będę wspierać Pawła oraz spółkę przy kluczowych wątkach i strategii rozwoju” –dodaje Barbara Sołtysińska.

Paweł Stano, nowy Prezes Zarządu LifeTube w swojej karierze pracował m.in. w Ringier Axel Springer, gdzie był odpowiedzialny za sprzedaż produktów internetowych oraz opracowanie i wdrażanie strategii sprzedaży. Zarządzał także spółką Blomedia.pl, gdzie współtworzył pierwszą w Polsce platformę specjalizującą się w marketing treści w blogosferze.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj