Drzwi do innej krainy

Doczekaliśmy się lata, a przed nami wiele planów urlopowych, również tych poza granicę naszego kraju. Rainbow, przy współpracy z Synergic, przekonuje podróżujących do wyjazdu do ciepłych krajów za pomocą reklam umieszczonych na drzwiach katowickiego lotniska.
O autorze
1 min czytania 2016-07-01

Podczas pierwszych miesięcy wakacji, w czerwcu i lipcu, w Porcie Lotniczym Katowice-Pyrzowice królują na powierzchni drzwi przesuwnych promocje zagranicznych wyjazdów. Ich organizatorem jest Rainbow, dla którego nośnik przygotowała w przestrzeni lotniska firma Synergic, a za kreację odpowiada agencja reklamowa Fat Baby. Kampania ta zachęca do wypoczynku w lokalizacjach takich, jak chociażby Sycylia, Sardynia, Rodos, Teneryfa czy Portugalia. Wykorzystanie drzwi wejściowych jako powierzchni reklamowej okazało się pomysłem trafionym i skutecznie przyciągającym uwagę wielu klientów. 

Obecna kampania jest pierwszą tego typu akcją, która wykorzystuje nowatorski pomysł zaaranżowania powierzchni na lotnisku Katowice-Pyrzowice. Koncept ten wzmacnia przekaz reklamowy oraz w ciekawy i efektywny sposób zwraca uwagę pasażerów na ofertę biura podróży – komentuje Joanna Szlemińska, Wiceprezes Zarządu Synergic. 

Synergic ma wieloletnie doświadczenie w kampaniach promocyjnych realizowanych w portach lotniczych. Koordynuje działania reklamowe na wszystkich lotniskach w Polsce, w tym obsługuje na wyłączność Modlin, Wrocław, Poznań i Katowice. Oferuje między innymi nośniki typu citylight, backlight, drzwi wejściowe do terminali, gate’y, szyby wind, pasy bagażowe, proporce czy wyspy marketingowe. 

Rainbow istnieje na rynku touroperatorów od 26 lat i jest na drugim miejscu na rynku organizatorów turystyki w Polsce. Firma wielokrotnie nagradzana za jakość, rzetelność i osiągnięte wyniki finansowe. Od 2007 roku spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Fat Baby pracuje m. in. dla firm: Rainbow, Rossmann, Totalizator Sportowy, PKO Bank Polski oraz AVIVA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing