Kolejna kampania telewizyjna marki podkreśla fenomen popularnych napojów z wyjątkowymi kapselkami.
Tymbark już od 80 lat niezmiennie towarzyszy nam we wszystkich codziennych i wyjątkowych chwilach. W najnowszym spocie telewizyjnym marki centrum zainteresowania stanowi kapselek, który w różnych życiowych sytuacjach pełni rolę komunikatora lub dobrej wróżby.
Zobacz również
Kapselki Tymbarku są z nami podczas małych i dużych wydarzeń, w wesołych i smutnych chwilach, w czasie ostrych kłótni i najlepszej zabawy. Wielokrotnie zastępują brakującą odpowiedź w rozmowie, rozładowują atmosferę i stanowią przyczynę żartów. Dopełniają lub puentują niezręczne i nerwowe sytuacje. Ludzie za ich pomocą zaczynają trudne rozmowy, pocieszają się, oświadczają, motywują i zachęcają do działania, wyznają sobie uczucia i przepraszają się. Czasami wystarczy po prostu spojrzeć na kapselek i nagle wszystko staje się jasne.
Tymbark 80 urodziny świętuje przez okrągły rok. Specjalna edycja jubileuszowych opakowań podkreśla 80 lat tradycji, billboardy w przestrzeni miejskiej przypominają o rocznicy, a dodatkowo marka jest również szeroko obecna we wszystkich mediach. Kolejny urodzinowy spot wyraźnie podkreśla pozytywne emocje towarzyszące marce od lat.
Zachęcamy do obejrzenia spotu:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wersja 30 s.:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wersja 45 s.:
Start kampanii: 4.07.2016 r.
Agencja: BrainBox
Dom produkcyjny: MASPEX
Dom mediowy: Mindshare