Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Wirtualna czy rzeczywista rzeczywistość? Jaguar pozwala sobie na mały żart

Wirtualna czy rzeczywista rzeczywistość? Jaguar pozwala sobie na mały żart
Technologia wirtualnej rzeczywistości jest coraz lepsza i pozwala użytkownikom na przeżywanie coraz mocniejszych wrażeń. Jednak nawet najlepsza imitacja nie zastąpi rzeczywistych przeżyć. Z takiego właśnie założenia wyszła marka Jaguar, przygotowując jedną ze swoich akcji.
O autorze
0 min czytania 2016-07-04

Pomysł prosty i genialny – symulator jazdy nowym Jaguarem tak naprawdę nie jest żadnym symulatorem. Po założeniu kasku imitującego sprzęt VR osoby, które dały się zaprosić do zapoznania się z nowym modelem Jaguara F-Type zostały zabrane na prawdziwą przejażdżkę. Tylko że o tym miały się dowiedzieć trochę później 🙂

PS

O żarty (pranki) z wykorzystaniem technologii VR pokusiły się również inne marki m.in. The North Face oraz Old Irish.


LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 2

Na przejażdżkę swoim nowym modelem auta zapraszała w nietypowy sposób również marka Land Rover, przygotowując pierwszy na świecie billboard umożliwiający jazdę testową.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się