Reklama dnia: Wstrząśnij zanim wypijesz, czyli jak Orangina wymusiła pożądane zachowanie u klientów

Reklama dnia: Wstrząśnij zanim wypijesz, czyli jak Orangina wymusiła pożądane zachowanie u klientów
Orangina to napój pomarańczowy z cząstkami owoców. Cząstki opadają na dół i aby dobrze smakował, należy go przed wypiciem wstrząsnąć.
O autorze
0 min czytania 2016-07-05

Co jednak zrobić, gdy ludzie o tym zapominają? Czasami wystarczy tylko zmienić lekko design opakowania – pomysł genialny w swojej prostocie.

Zobaczcie sami. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niedawno pisaliśmy o innej ciekawej akcji, tym razem Coca-Cola postanowiła poeksperymentować ze swoją butelką. Więcej informacji tutaj >>

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W innym odcinku Reklamy dnia wspominaliśmy także nietypową butelkę, z której kapsel pozwala kręcić filmy w technologii 360°. Więcej na jej temat tutaj >>

PS 3 

Znacie to uczucie, gdy otwieracie lodówkę i czekacie, aż coś Was zainspiruje? 😉

PS 4 

Co byście zrobili, gdyby przemówił do Was karton piwa? Zabralibyście go do domu?

PS 5

Przy okazji przeczytajcie również artykuł o bardzo nietypowej reklamie piwa. Artykuł znajdziecie tutaj >>

 

Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!