Kampania kierowana jest do tych kupujących, którzy cenią sobie niskie ceny, wygodę i oszczędność czasu. Jej bohaterowie to zwyczajni ludzie, ich codzienne czynności oraz przyzwyczajenia. W tym kontekście pokazane są zakupy w Internecie i naturalne ich rozpoczynanie od wizyty w serwisie Ceneo.pl. – Mówimy w naszej kampanii o zakupach na Ceneo.pl w sposób, który definiuje je jako najbardziej naturalne i oczywiste zachowanie każdego nas. Chcemy zaszczepić w konsumentach prosty przekaz, że tak jak pewne rzeczy zaczynamy od czegoś, tak zakupy zawsze od Ceneo.pl – wyjaśnia Anna Jasińska z biura prasowego Ceneo.pl i dodaje: Chcieliśmy też podkreślić, że kupowanie na Ceneo.pl to najlepszy wybór dla każdego, bez względu na wiek, płeć, wykonywaną pracę czy zainteresowania.
Kampania obejmie swoim szerokim zasięgiem kilka kanałów komunikacji: telewizję, Internet, radio, kino i outdoor. Spoty będzie można zobaczyć m.in. w TVN, Polsat, TV 4, Canal+.
Zobacz również
W Internecie będzie miała miejsce display’owa kampania w najpopularniejszych serwisach internetowych, jak Gazeta.pl, Onet.pl czy Wirtualna Polska i Interia.pl.
Spoty radiowe emitowane będą w RMF FM, Radio Zet, Polskie Radio Trójka, czy Roxy FM i Radio Złote Przeboje. Dodatkowo w kampanii nie zabraknie kreacji outdoorowych w postaci citylightów, czy też reklam w kinach sieci Helios i Cinema City. Użytkownicy Facebooka będą mogli wziąć udział w konkursie na fan page’u CENEO. Każdy uczestnik będzie mógł w nim stworzyć swojego mema, czyli w zabawny sposób opisać dowolny obrazek w myśl przewodniej idei kampanii „ …zaczynam od….”, który będzie widoczny dla wszystkich pozostałych użytkowników.
Kampania została przygotowana przez krakowską agencję Opcom, która w głównej mierze jest odpowiedzialna za jej koncepcję kreatywną i artystyczną. Spoty reklamowe przygotowane przez dom produkcyjny: Better Film, za postprodukcję odpowiedzialne było Diamonds Factory. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom oraz Dział Zakupu Mediów Grupy Allegro. Kampania potrwa do końca listopada 2012.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing