Artur Wesołowski w Makacie

Makata Creative Group rozpoczęła współpracę z Arturem Wesołowskim – jednym z najbardziej uznanych, polskich fotografów. Dom produkcyjny będzie reprezentować Wesołowskiego w kontaktach z klientami, jak również wspierać go produkcyjnie oraz wizerunkowo.
O autorze
1 min czytania 2016-07-06

Artur Wesołowski jest znany nie tylko jako jeden z najlepszych polskich fotografów modowych, ale to także jeden z najbardziej cenionych artystów w branży reklamowej. W ciągu ostatnich 16 lat pracował dla takich marek jak: Nike, H&M, Reserved, L’Oreal, Cream Bicycles, CCC, Carry, Caterina, Orange, Vicks, P&G, MasterCard, Alior Bank, Microsoft, Samsung, Nescafe, Wólczanka czy W.Kruk. Realizował też kampanie dla największych agencji reklamowych w tym: Publicis, VML, McCann, Saatchi, G7, PZL, Grey Warsaw, 180HB, BBDO, Havas, Young&Rubicam czy Ogilvy&Marther. Na stałe współpracuje z magazynami A4, Elle, Glamour, Marie Claire, Pani, Twój Styl, Uroda i Viva.

Oprócz pracy komercyjnej cały czas tworzy projekty autorskie. Brał udział w wystawach indywidualnych i zbiorowych m.in.: Znalezione, Zagubione zaprezentowaną w Galerii 65, Fotografie w czasach zgiełku, indywidualna wystawa z cyklu Ogrody i Hansgrohe w CSW. W pierwszym konkursie KTR w 2004 roku zdobył złoto w kategorii Fotografia.

Artur Wesołowski to jeden z najbardziej wziętych, polskich fotografów. Fakt, że dołączył do zespołu artystów reprezentowanych przez Makata Creative Group niezwykle nas cieszy. Jego ogromne doświadczenie głównie w fotografii modowej, w połączeniu z naszą wiedzą produkcyjną gwarantują klientom jakość na najwyższym, światowym poziomie” – komentuje Wiktor Zbroja, prezes Makata Creative Group.

Makata to jeden z największych, fotograficznych domów produkcyjnych w Polsce. Istnieje od 2002 roku. W szerokim gronie klientów firmy znajdują się m.in.: Douglas, Carlo Rossi, Garnier, H&M, Ikea, Kazar, Kompania Piwowarska, L’Oreal, mBank, Nike, Nivea, Orange, PGNiG, Renault, Soraya, W.Kruk, Whirpoool, Zelmer czy Żywiec Zdrój.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji oraz portfolio Artura Wesołowskiego znajdują się na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing