Marka może istnieć w głowie odbiorców, jako coś pozytywnego co warto polecać, ale w przypadku złych doświadczeń, coś co warto odradzić innym. Nie wszyscy zdają sobie sprawę, że tylko dzięki budowaniu lojalności klienta, dana organizacja może osiągnąć przewagę konkurencyjną. Sprawianie pozytywnego doświadczenia klientom powinno być zatem priorytetem dla każdej organizacji.
Jednym z najbardziej zaawansowanych narzędzi komunikacji i budowania więzi między marką a klientem są programy lojalnościowe. Każdy procent wzrostu lojalności klientów, ich skłonności do rekomendowania danej firmy, czy ponownego skorzystania z usługi przekłada się od razu na relatywnie duże pieniądze. W trakcie tego wyjątkowego spotkania macie Państwo możliwość otrzymania sprawdzonych rozwiązań, gotowych do zaimplementowania w swoich organizacjach!
Zobacz również
Dzięki udziałowi w warsztacie będą mogli Państwo zdobyć praktyczną wiedzę na temat przygotowywania, realizacji i funkcjonowania skutecznych programów lojalnościowych, a także dowiedzieć się jak doświadczeniem klienta zarządzają przedstawiciele firm występujących.
Dodatkowym punktem programu, będzie możliwość wzięcia udziału w wieczornym spotkaniu przy lampce wina. Jestem przekonana, że pozwoli to nam na umocnienie kontaktów biznesowych i kontynuację dyskusji w nieco mniej formalnej atmosferze:).
Zachęcam już dziś do zgłoszenia uczestnictwa. Liczba miejsc jest ściśle ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Zapraszam serdecznie do uczestnictwa!
Joanna Kołodziejczyk
Project Manager
kom. 662-044-962
[email protected]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zapraszam do współpracy sponsorskiej
Kamila Biarda
Sponsorship Manager
kom. 530 405 002
[email protected]