EB, marka piwa kojarzona z młodością i dobrą energią, na swoją letnią bazę wybrała Hel – miejsce, którego wakacyjny klimat przyciąga młodych młodzi ludzi z całego kraju. Pamiętając o swoich korzeniach, ale idąc z duchem czasu, marka zaprasza na HEL SPOT – wydarzenie, które ma szansę na stałe wpisać się do świadomości młodych ludzi, jako obowiązkowy punkt letnich podróży.
Gorące lato w HEL SPOT
Na najdalej wysuniętej plaży Półwyspu Helskiego przez całe wakacje funkcjonować będzie miejsce tętniące muzyką i wibrujące dobrą energią. HEL SPOT to wszystko, czego potrzeba do dobrych wakacji nad morzem. Kolorowy beach bar rodem z tropikalnych plaż, baza letnich sportów, centrum artystycznych wydarzeń, kino i wiele innych atrakcji. Codziennie na plaży odbywać się będę imprezy z najlepszymi DJ’ami. Zagrają: Flirtini, Chloe Martini, Last Robots, Spisek Jednego, U Know Me Radio, Novika & Mr. Lex, Noz, Wasabi, Sympatique, Brainwash, Laydj, Zeppy Zep, Matat Professionals, Kovvalsky.
Zobacz również
Projekt startuje 29 lipca na plaży w mieście HEL. Jego zwieńczeniem będzie FINAŁ HEL SPOT, czyli dwudniowa impreza, prawdziwa muzyczna uczta z najlepszymi polskimi i zagranicznymi artystami. Wystąpią m.in.: De La Soul, Hercules & Love Affair, Monki, Łąki Łan, Taco Hemingway, Xxanaxx, Miuosh i Tede.
Wstęp na Finał oraz wszystkie imprezy HEL SPOT jest bezpłatny. Dodatkowo w czasie Finału organizator uruchomi specjalny transport z Trójmiasta do Helu i z powrotem.
Letnia zabawa w nowej kampanii EB
8 lipca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych rusza emisja nowego spotu EB. Marka, która od początku swojego istnienia wyznaczała nowe standardy w komunikacji, nie bała się robić rzeczy nowych, świeżych i nieoczywistych, zaprasza swoich fanów do HEL SPOT. Luz, spontaniczność, muzyka, pozytywne wibracje, młodość i energia – 30-sekundowy film kręcony na Półwyspie Helskim, wprowadza konsumentów w wakacyjny nastrój i daje przedsmak tego, co wkrótce będzie się działo na plaży w Helu. W spocie wykorzystano dobrze znany fanom marki utwór „Sex Bomb” w nowej aranżacji Madofako (wokal: Mathilda Heberle, gitara: Gabriel Laderas).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wydarzenie promuje intensywna kampania digitalowa, komunikacja na Facebooku i w punktach sprzedaży. W sklepach w całej Polsce dostępna będzie także limitowana edycja puszki 500 ml HEL SPOT.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania OOH obejmie Trójmiasto, Półwysep Helski i Warszawę. W stolicy powstaną również murale dedykowane akcji.
Za działania ATL i digital marki EB odpowiada agencja Gong. Spot wyprodukował dom produkcyjny Opus Film. Organizatorem wydarzenia HEL SPOT jest agencja LIVE, działania PR – agencja ROOTS PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediavest. Projekt puszki przygotowała Agencja WILK.