Beztroskie chwile na plaży, w lesie, podczas jedzenia lodów czy grillowania z sąsiadami często kończą się nieprzyjemnymi plamami na ubraniu. Problem pojawia się szczególnie wtedy, kiedy próbujemy zaschnięte plamy usunąć kilka dni później, po powrocie z urlopu. Nowy Vanish Gold wie jak sobie z nimi poradzić – teraz usuwa nawet 7-dniowe, zaschnięte plamy. Dlatego zadaniem konkursowym jest przedstawienie wyzwania rzuconego plamom z Vanish.
Żeby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić produkt Vanish Gold lub Vanish Color Protect Chusteczki Zapobiegające Farbowaniu za minimum 25 zł i zachować paragon, a następnie na stronie www.wyzwanievanish.pl zamieścić zdjęcie przedstawiające wakacyjne chwile, podczas których przytrafiła się plama oraz opisać wyzwanie rzucone jej z Vanish.
Zobacz również
Konkurs „Rzuć wyzwanie wakacyjnym plamom z Vanish” będzie trwał do 4 września. Co tydzień uczestnicy grają o pięć nagród: 2 rowery miejskie i 3 karty o wartości 300 zł.
Wakacyjna kampania marki Vanish wspierana jest dwoma spotami reklamowymi w telewizji, aktywacją in-store oraz kampanią digitalową promującą konkurs.
Za ideę kreatywną, kreację i organizację konkursu odpowiada Kropka Bordo, za egzekucję w internecie – Hypermedia. Kampanię mediową przygotował dom mediowy Zenith (kampania digital i w telewizji), Performics (kampania na Facebooku i YouTube) oraz Newcast (współpraca z blogerami).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing