80 etykiet na 80-te urodziny – to wyzwanie, które podjął Tymbark! Oryginalne, inspirujące i nawiązujące w artystyczny sposób do wybranego smaku – takie właśnie są designerskie etykiety Owoców Świata. A aktywności przygotowane dla wszystkich fanów tej kreatywnej serii są równie wyjątkowe!
Akcja promocyjna Owoców Świata przeprowadzana jest pod hasłem „Zostań Królem Miejskiej Dżungli”. Zebrane 8 etykiet z limitowanej serii można wymienić na stylowe cardboardy – gogle przenoszące w wirtualną rzeczywistość. Gadżety można odbierać w 130 sklepach Diverse (ich lista dostępna jest w regulaminie zamieszczonym na stronie: www.owoceswiata360.pl).
Zobacz również
Motyw „miejskiej dżungli” pojawił się też w najnowszym spocie Owoców Świata – animacja zrealizowana w technologii 360 stopni prezentuje szalony świat, w którym władzę nad miastem przejęły zwariowane zwierzęta. Właśnie na podstawie tego video powstał konkurs angażujący kreatywnych internautów. Zabawa trwa do 10 sierpnia – co tydzień za najlepsze odpowiedzi na pytania Tymbarku można otrzymać smartphone’a lub jeden z 33 bonów o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach Diverse.
Działaniom marki towarzyszy kampania VOD, kampania bannerowa, a także komunikacja w mediach społecznościowych. Obie akcje komunikowane są również w sklepach Diverse, a także za pomocą innych kanałów komunikacji Partnera.
Zapraszamy na platformę poświęconą promocji Owoców Świata: www.owoceswiata360.pl Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Agencja reklamowa: XConcept
Dom mediowy: Mindshare
Słuchaj podcastu NowyMarketing