Reklama dnia: Osoby, które nie cierpią kotów, spędzają z kotem cały tydzień – uroczy eksperyment BuzzFeed i Nutrish

Reklama dnia: Osoby, które nie cierpią kotów, spędzają z kotem cały tydzień – uroczy eksperyment BuzzFeed i Nutrish
Koty to bardzo nośny temat w Internecie. My również postanowiliśmy z tego skorzystać i dzisiaj przygotowaliśmy dla Was coś naprawdę uroczego.
O autorze
0 min czytania 2016-07-14

Wyobraźcie sobie, że zostawiacie z kotem na cały tydzień osobę, która do tej pory nie była zbytnio przekonana do kotów. Są w końcu egoistyczne, chodzą własnymi drogami, nie przywiązują się do człowieka jak pies, w dodatku bywają agresywne bez powodu – takie przynajmniej opinie można często usłyszeć od osób, które wolą psy.

Zobaczcie sami, co wyszło z tego małego eksperymentu – nie tylko dla kociarzy 😉

PS

Istnieje mnóstwo reklam z kotami. Musieliśmy się bardzo ograniczać, żeby wybrać te, które według nas zasługują na szczególną uwagę.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tutaj absolutny klasyk: Dear kitten: 

PS 2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Koty potrafią czasem naprawdę narozrabiać… 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zobacz również poprzednie odcinki Reklamy dnia!