Warszawska agencja interaktywna i kreatywna Green Parrot uruchomiła nowy program video. Gośćmi programu pod nazwą „#talk” będą liderzy biznesu, specjaliści ds. marketingu i komunikacji oraz bohaterowie najbardziej aktualnych i istotnych branżowych wydarzeń. Tematem rozmów będą trendy w marketingu, technologii i biznesie. Pierwszym gościem programu był Kacper Winiarczyk General Manager w Uber Polska.
#talk jest prowadzony przez Szymona Paroszkiewicza, Creative Directora w Green Parrot oraz Krzysztofa Bulskiego, związanego do niedawna z magazynem Brief.
Zobacz również
Tworząc #talk chcemy pokazać, iż agencja interaktywna i kreatywna może być także źródłem wartościowych informacji, inspiracji oraz bardzo ważnym głosem w branżowych dyskusjach. – mówi Szymon Paroszkiewicz, Creative Director w agencji Green Parrot.
Odcinki programu będą pojawiały się co tydzień na profilach społecznościowych agencji Green Parrot oraz na specjalnym kanale #talk na YouTube.
#talk to rozbudowany format, którego naszym zdaniem brakowało wśród branżowych propozycji. W naszych rozmowach chcemy łączyć to co dziś najciekawsze czyli komunikację, biznes i technologie. – dodaje Krzysztof Bulski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing