…i ogólnie rzecz ujmując mediami społecznościowymi. Publikowane są również praktyczne porady pozwalające rozwinąć swój pomysł, a finalnie zacząć na nim zarabiać jako influencer.
Portal jest podzielony na sekcje: aktualności i wydarzenia, porady (kompleksowy dział obejmujący takie zagadnienia jak SEO, promocja, aspekty prawne i zarabianie na swojej twórczości), wywiady z influencerami i newsy z social media. Znalazło się też miejsce na porady dla agencji marketingowych odnośnie efektywnej i etycznej współpracy z influencerami.
Zobacz również
„Portal www.influencer.pl jest projektem content marketingowym realizowanym przez naszą firmę” – mówi Paweł Strykowski CEO WhitePress – „chcemy zbudować społeczność wokoło naszego nowego modułu przeznaczonego dla influencerów i zachęcić ich do rejestracji w naszej platformie pod adresem: www.whitepress.pl/influencer”.
W serwisie już zostało opublikowanych kilkadziesiąt porad i aktualności. Przeprowadzane są także wywiady z najważniejszymi blogerami i vlogerami. Każdy wywiad jest uzupełniany o autorski portret wykonany przez współpracującego grafika.
Influencer.pl funkcjonuje od początku lipca, a jego celem jest przede wszystkim edukacja rynku i promowanie wysokich standardów współpracy z influencerami. Za redagowanie treści serwisu odpowiedzialne są Patrycja Górecka i Dorota Gryglak. Serwis odwiedziło ponad 15 tysięcy internautów przez pierwsze 2 tygodnie obecności w sieci.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing