Akcję przygotował dom mediowy UM we współpracy z Mediabrands Studios, który odpowiada za realizację projektu.
W ramach projektu „Twist your life” powstała aplikacja, za pomocą której wysyłając zdjęcie lub film, młodzi ludzie będą mogli pokazać jak wygląda ich prawdziwe życie: bez ściemy i udawania. Jeździsz na desce, grasz w szachy, a może łapiesz pokemony? To miejsce, w którym będzie można się tym pochwalić.
Zobacz również
Marka Bakoma, realizując projekt „Twist your life” chce poznać różne aspekty życia młodych ludzi (16-30 lat) oraz formy spędzania przez nich wolnego czasu. Partnerami akcji są Radio ESKA i ESKA TV. Najciekawsze zgłoszenia zostaną nagrodzone w wieczornej audycji „ImprESKA” emitowanej na antenie Radia ESKA od niedzieli do piątku w godz. 20:00 a 24:00. Z nadesłanych filmików i zdjęć powstanie klip przedstawiający codzienne życie młodych ludzi, który emitowany będzie w formie winiet w ESKA TV oraz na Like Page’ach Radia ESKA i ESKA TV. Działania marki promowane są także w social media, m.in. na Facebooku, Instagramie i Snapchacie.
Akcja potrwa do 28 sierpnia br. Za realizację niestandardowych działań mediowych odpowiada Mediabrands Studios, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy UM. Zarówno dom mediowy UM, jak i Mediabrands Studios należą do grupy IPG Mediabrands.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]