Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Jan Bogolubow z Sales&More do Value Media (Group One)

Do teamu Value Media (Group One) dołączył Jan Bogolubow i objął stanowisko Performance Marketing Specialist. Bogolubow zajmie się m.in. do obsługą TMS Brokers.
O autorze
0 min czytania 2016-07-29

Swoją przygodę z marketingiem efektywnościowym rozpoczął ponad 4 lata temu w agencji Sales & More. Był on odpowiedzialny za realizację celów biznesowych kampanii klientów takich jak Open Finance, Allianz, Idea Bank, Tax Care, Wyższa Szkoła Bankowa, Yves Rocher, Pocztazdrowia.pl. Bogolubow zdobył również doświadczenie w pracy z Klientami z branży e-commerce realizując kampanie efektywnościowe dla klientów Electro, Allegro, 4F, Markoporto.