…toasty najlepszym piwem w naszej historii.
Kolejna odsłona czterech spotów to kontynuacja kampanii „Tyskie – najlepsze w naszej historii”. Tym razem, na czas Igrzysk, Oberlejtnant Von Steina wstrzymuje swój pościg. Mazur i Mecenas, korzystając z chwili wytchnienia, zatrzymują się w karczmie, gdzie wraz ze swoją liczną kompanią kibicują i wspierają naszych. W finałowej scenie wznoszą toast – Panowie, za polskich olimpijczyków! Niech lecą biało-czerwoni a wracają złoci. Za zwycięstwo!
Zobacz również
Telewizyjna premiera zaplanowana jest na 1 sierpnia. Łącznie widzowie będą mogli zobaczyć cztery spoty w których Mazur i Mecenas wznoszą toasty za: polskich olimpijczyków, piłkarzy ręcznych, siatkarzy oraz lekkoatletów. Działania promocyjne obejmują także kontynuację limitowanej serii opakowań z toastami oraz szeroką promocję w punktach sprzedaży. Na sklepowych półkach już można znaleźć dedykowane Igrzyskom Olimpijskim opakowania. „Za olimpijski ogień!”, „Za złoto dla zuchwałych”, „Za rzuty bez wyrzutów!”, „Za medale… I oby tak dalej!” – to tylko niektóre z propozycji zagrzewających do walki haseł. Opakowania zachowały biało-czerwony kolor, wizerunek Mazura i Mecenasa oraz hasło „Najlepsi kibice w historii, dla biało czerwonych, przy Tyskim. Najlepszym w naszej historii”. Limitowana edycja piwa Tyskie dostępna jest w puszkach oraz wielopackach. Kampania obejmuje także materiały OOH oraz działania w digitalu.
Kompania Tyskiego wznosi toast za naszych i prezentuje się w następującym składzie: agencja Bardzo oraz duetu KONQUBINAT – odpowiedzialni za kolejne spoty. Produkcja – studio Tank Production, udźwiękowienie studio JUICE, postprodukcja – Studio Platige. Agencja Saatchi&Saatchi odpowiedzialna za działania w digitalu, zakup mediów po stronie domu mediowego Zenith Optimedia, a działania PR po stronie agencji Q&A Communications. Toasty na opakowaniach powstały przy współpracy agencji: IQ Marketing, Bardzo i Delikatessen. Agencja IQ Marketing zadbała także o oprawę BTL w punktach sprzedaży.
Spoty można obejrzeć pod linkiem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing