Akcja pod hasłem „Makłowicz skoczył z mostu!” została przeprowadzona w Internecie na wybranych portalach tj. onet.pl, gazeta.pl, o2.pl oraz nocoty.pl.
– Przedstawiliśmy dość odważną propozycję – mówi Robert Skórzyński IT Project Manager w Agencji Reklamowej CzART, odpowiedzialny za projekt – Znaliśmy wcześniej scenariusz spotu reklamowego do kampanii i na jego podstawie przygotowaliśmy koncepcję akcji. Biorąc pod uwagę wszechobecną tabloidyzację mediów stwierdziliśmy, że dość szokująca informacja o tym, iż „Robert Makłowicz skoczył z mostu” wywoła poruszenie wśród użytkowników serwisów informacyjnych i zachęci do zapoznania się z tematem. Na potrzeby akcji przygotowaliśmy dość prostą strategię z wykorzystaniem popularnych formatów internetowych na wspomnianych portalach, linkujących do specjalnie stworzonego serwisu www.szokwideo.pl, tzw. nowego serwisu sensacji. W serwisie zamieściliśmy kadr ze spotu TV oraz zegar odliczający czas do emisji spotu w TV. Akcja trwała 20 godzin i w tym czasie zanotowaliśmy ponad 100 000 odwiedzin w serwisie szokwideo.pl.
Zobacz również
Autorem koncepcji oraz hasła akcji „wyskoczenia Makłowicza” jest Robert Skórzyński, kreację przygotowała Magda Zauścińska – graphic designer w dziale IT Agencji Reklamowej CzART. Ze strony Klienta za akcję odpowiedzialny był Wit Nirski – Kierownik ds. E-marketingu Tesco.
Akcja jest częścią nowej kampanii sieci sklepów Tesco, której twarzą po raz kolejny jest właśnie Robert Makłowicz. Słynny podróżnik i krytyk kulinarny, który dotychczas inspirował i uczył, jak gotować, tym razem został Łowcą Smaku – sam dokonuje wyboru i rekomenduje produkty. Jego wizerunek po raz pierwszy znalazł się na wybranych produktach marki Tesco.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]