W strukturach Grupy Kalicińscy.com, od 1 sierpnia obejmie stanowisko Creative Strategist, w ramach którego będzie przede wszystkim odpowiedzialny za tworzenie strategii komunikacji oraz optymalizację rozwiązań komunikacyjnych i sprzedażowych klientów. Będzie także wspierał dział kreacji oraz new-biznesu. Dotychczas pracował m.in. z klientami: P&G, Maspex (Tymbark), Heinz Polska (Pudliszki), Grupa Żywiec (Heineken, Desperados), NC+, Philips, Volkswagen. Michał dzieli się również zdobytą wiedzą prowadząc warsztaty z kampanii w mediach społecznościowych w Europejskiej Akademii Dyplomacji oraz na wydarzeniach branżowych, m.in.: Marketing Summit 2016, Mediarun Updates, Pipeline Summit 2015, Digital Customer Care Rzeczpospolita 2016.
Dołączenie do naszego zespołu Michała Szczepańskiego jest kolejnym krokiem, aby coraz lepiej łączyć w ramach agencji Kalicińscy.com działy strategii i kreacji, które w obecnych czasach muszą ze sobą świetnie współpracować, żeby tworzyć kompleksowe strategie dla naszych klientów. Wszechstronne doświadczenie Michała oraz kompleksowość jego umiejętności to najważniejsze elementy, które powinny wpływać na jakość projektów, w które będzie się angażował – mówi o nowym członku zespołu Kuba Kaliciński, współwłaściciel i CEO Agencji Kalicińscy.com
Zobacz również