Nowy, minimalistyczny serwis internetowy PKO Banku Polskiego – od K2

Ruszył nowy serwis internetowy PKO Banku Polskiego. Za koncepcję i realizację odpowiedzialna była agencja K2.
O autorze
1 min czytania 2016-08-04

Odświeżona szata graficzna, szybszy dostęp do najważniejszych informacji, wyszukiwarka bankomatów w telefonie, intuicyjna, wygodna porównywarka kont, prostsze logowanie oraz dostosowanie do przeglądania na urządzeniach mobilnych – to tylko część ułatwień, jakie K2 wprowadziło w nowym serwisie internetowym banku. 

Jego budowa była ogromnym przedsięwzięciem – 15 000 podstron do ułożenia, dopasowanie ich do wszystkich urządzeń mobilnych, optymalizacja serwisu pod kątem SEO, wreszcie – przystosowanie strony do różnych grup odbiorców – w tym także osób niedowidzących – sprawiły, że jeden z największych banków w Europie Środkowo-Wschodniej stał się jeszcze bardziej przyjazny swoim klientom.  

Serwis został zaprojektowany i wykonany w technologii Responsive Web Design, która umożliwia wygodny odczyt serwisu na wszystkich urządzeniach mobilnych. Dodatkowo strona jest w całości dostępna za pomocą protokołu SSL, zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa danych.

Prace nad projektem prowadzone były przy użyciu metodyki Agile, która pozwoliła elastycznie zarządzać działaniami dedykowanych zespołów i dostarczyć nowy portal zgodnie z założonym wstępnie terminem. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowy serwis dostępny pod adresem: www.pkobp.pl 

Przewodnik po nowym serwisie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Video prezentacja nowego serwisu: 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się