Reklama dnia: Nie fotografuj z zewnątrz, wejdź do środka – świetna kampania Sydney Opera House zachęcająca do odwiedzenia wnętrza budynku

Reklama dnia: Nie fotografuj z zewnątrz, wejdź do środka – świetna kampania Sydney Opera House zachęcająca do odwiedzenia wnętrza budynku
Okazuje się, że tylko 1% osób fotografujących budynek Sydney Opera House wchodzi do środka. Postanowiono to zmienić.
O autorze
1 min czytania 2016-08-04

Do wybranych osób, które opublikowały zdjęcia na Instagramie, zostały wysłane specjalne, personalizowane zaproszenia w formie filmiku, zachęcające do zobaczenia wnętrza budynku.

Przez cztery tygodnie zaproszone osoby dzieliły się zdjęciami z pełnej atrakcji wycieczki na Instagramie. W ten sposób wnętrze Sydney Opera House zobaczyło pięć milionów osób. 

Zobaczcie sami – warto! 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W naszym cyklu pisaliśmy już o bardzo nietypowej promocji Irlandii. Cały materiał do Waszej dyspozycji pod linkiem: Jak przenieść się do Irlandii, nie ruszając się z miejsca? 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

Wiadomość od samego siebie z przeszłości? Zobaczcie przesympatyczną reklamę zachęcającą do odwiedzenia Peru. 

PS 3

Minnesota w… pudełku? 

PS 4

Dasz się namówić na wycieczkę w niemieckie góry sponsorowaną przez markę Graubünden? Jest tylko jeden haczyk – musisz tam jechać od razu. 

PS 5

A może Heineken przekona Cię do zmiany kierunku podróży?

Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!