Do wybranych osób, które opublikowały zdjęcia na Instagramie, zostały wysłane specjalne, personalizowane zaproszenia w formie filmiku, zachęcające do zobaczenia wnętrza budynku.
Zobacz również
Przez cztery tygodnie zaproszone osoby dzieliły się zdjęciami z pełnej atrakcji wycieczki na Instagramie. W ten sposób wnętrze Sydney Opera House zobaczyło pięć milionów osób.
Zobaczcie sami – warto!
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W naszym cyklu pisaliśmy już o bardzo nietypowej promocji Irlandii. Cały materiał do Waszej dyspozycji pod linkiem: Jak przenieść się do Irlandii, nie ruszając się z miejsca?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Wiadomość od samego siebie z przeszłości? Zobaczcie przesympatyczną reklamę zachęcającą do odwiedzenia Peru.
PS 3
Minnesota w… pudełku?
PS 4
Dasz się namówić na wycieczkę w niemieckie góry sponsorowaną przez markę Graubünden? Jest tylko jeden haczyk – musisz tam jechać od razu.
PS 5
A może Heineken przekona Cię do zmiany kierunku podróży?
Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.
Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!