Powstałe podczas kampanii filmy ukazują produkty Amica w ciepły i naturalny sposób. Za efekt końcowy każdego z nich odpowiada Łukasz Kośmicki, operator i reżyser, twórca takich produkcji jak „Rodzinka.pl” czy „Przepis na życie”. Przedstawione w spotach sprzęty kuchenne stanowią tło opowieści przedstawiających najważniejsze dla marki wartości takie jak wspólne spędzanie czasu i pozytywne emocje związane z gotowaniem. We wszystkich filmach w przygotowywanie posiłków zaangażowani są zarówno rodzice, jak i dzieci, co pozwoliło na ukazanie marki jako producenta sprzętów przyjaznych najmłodszym i łatwych w obsłudze.
Największym zainteresowaniem wśród użytkowników YouTube cieszył się spot pt. Słoneczne Śniadanie, który osiągnął wynik ponad miliona wyświetleń w ciągu pięciu miesięcy od opublikowania. Poza kanałem na platformie YouTube, do promocji spotów wykorzystano także platformy typu „video na życzenie”, takie jak player.pl.
Zobacz również
Amica kładzie duży nacisk na dostarczanie interesującego i wartościowego kontentu, dzięki czemu przyciąga uwagę odbiorców.
Wszystkie filmy z serii „Historie Kuchenne” są dostępne na kanale Amica AGD na YouTube.
Słoneczne Śniadanie:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Świąteczne pierniczki:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Mamy słodkie urodziny:
Powrót z wakacji: