Na scenach zaprezentują się m.in. Miuosch, L.U.C, Elektryczne Gitary, Vavamuffin, Piersi, Gooral i Grubson. Beerfest będzie wsparty silną kampanią w mediach.
„Tyskie to piwo ze Śląska i dlatego specjalnie z myślą o Ślązakach od szesnastu lat, organizuje Beerfest. Wspólne biesiadowanie w ostatni weekend sierpnia to już nasza tradycja, kiedy wszyscy, niezależnie od wieku, spotykamy się w Parku Śląskim. Na tegorocznym Beerfescie nie zabraknie tego, co składa się na udaną śląską biesiadę – muzyki, doskonałego piwa prosto z browaru, humoru, tańca i dobrego jedzenia.” – mówi Mateusz Piłat, Tyskie, Kompania Piwowarska i dodaje: „Ślązacy biesiadują na rozmaite sposoby i dlatego na Beerfeście każdy znajdzie coś dla siebie. Czeka różnorodna muzyka na dwóch scenach – głównej i w namiocie biesiadnym. Ostatni weekend sierpnia 26-28.08 warto spędzić w Parku Śląskim na największej piwnej biesiadzie w Polsce.”
Zobacz również
Na uczestników czeka namiot biesiadny, w którym wystąpią najbardziej znani śląscy artyści: Mirosław Szołtysek,
De Silvers, Masztalscy, Krzysztof Hanke czy Damian Holecki. Poza regionalnymi gwiazdami, na scenie głównej wystąpią również artyści z różnych gatunków muzycznych m.in. Elektryczne Gitary, Miuosh, Vavamuffin, L.U.C, Grubson, Piersi oraz wielu innych wykonawców. Dodatkowo przygotowane są: Strefa Wyzwań Tyskiego, Balon Widokowy, Muzeum Tyskich Browarów Książęcych i Strefa Piwnych Specjalności oraz Lunapark. Na terenie Beerfestu pojawią się też food trucki z całej Polski. Wstęp na Beerfest jest bezpłatny.
Beerfest 2016 zostanie wsparty silną kampanią OOH, w TV oraz w mediach regionalnych (prasa, radio i on-line). W połowie lipca rozpoczęło się wsparcie w sklepach oraz lokalach gastronomicznych promocją konsumencką, dzięki której za zakup 10 Tyskich, można zdobyć kufel z limitowanej, Beerfestowej edycji. Za przygotowanie kampanii odpowiadają: Agencja Bardzo (ATL), Saatchi & Saatchi (Digital), ZenithOptimedia (zakup mediów), Tailor Made PR (działania Pr), Stage Art & World Media (Event)
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej szczegółów na stronie: beerfest.com.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing