Marka Soraya od pewnego czasu buduje swoją odświeżoną markę w prasie lifestylowej. Teraz rozpoczęła działania również w digitalu, sukcesywnie budując relacje m.in. w social mediach.
Istotnym elementem rozwoju marki jest ścisła współpraca z influencerami. Do tego celu stworzony został Klub Przyjaciółek Soraya, w którego skład wchodzi pięć blogerek: Aniamaluje, Siouxie, Glowlifestyle, Kulkaowszystkim oraz Zurnalistka. Celem powstania grupy jest stworzenie środowiska marki do wymiany doświadczeń, wiedzy oraz wzajemnej inspiracji.
Zobacz również
„Marka Soraya wchodzi w relacyjny etap komunikacji. Bazuje na budowaniu zaufania, dzieleniu się swoimi doświadczeniami czy po prostu dobrej zabawie.” – mówi Maciej Obuchowicz, Director of Strategic Planning w J. Walter Thompson Warsaw, który odpowiada za wdrożenie nowej strategii marki Soraya po stronie agencji.
Pierwsze spotkanie Klubu Przyjaciółek Soraya odbyło się 11 czerwca. Blogerki poznały na nim promowane produkty marki Soraya (Liftensive, Body Diet24, Aqua Make-up, Ideal Beauty). Mogły też porozmawiać z ekspertem (Anna Frydrych, Safety & Regulatory Manager Soraya) nt. kosmetycznych faktów i mitów (np. o uzależnieniu od kosmetyków, konserwantach, parabenach, testach na zwierzętach). Na koniec spotkania Miłosz Zarzycki z Lemon Sky, jednostki wyspecjalizowanej w produkcji digital i performance marketingu, przeprowadził dedykowane blogerkom warsztaty z analityki internetowej (Google Analytics) oraz pozycjonowania.
Po spotkaniu blogerki opublikowały na swoich blogach łącznie 13 relacji ze spotkania Klubu Przyjaciółek Soraya. Ich wpisy zobaczyło niemal 9 000 czytelników (ponad 12 000 odsłon). Blogerki publikowały relacje także na facebooku, gdzie zobaczyło je 420 675 osób (46 587 organicznie). Na instagramie zdjęcia ze spotkania z marką Soraya polubiło ponad 2 500 osób.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing