Dobre pomysły nie mają daty ważności
Pamiętacie akcję „Przysiądź się!” IKEA Łódź sprzed kilku lat? Pomysł wprowadzania wielkich mebli w przestrzeń miejską przyjął się na dłużej i wraca w nowej odsłonie.
Szwedzki producent mebli uczci w ten sposób 1. urodziny, najmłodszego oddziału IKEA w Polsce i zachęci do wspólnego spędzania czasu.
Zobacz również
Home sweet home
„Postanowiliśmy nadać naszym urodzinom specjalną oprawę i w ten sposób ugościć mieszkańców. Na naszych 5 wielkich kanapach można poczuć się jak w domu, nawet w centrum miasta” mówi Anna Grzeszkowiak, Local Marketing Specialist z IKEA Bydgoszcz.
Dodatkowo, tych, którzy zdjęcie zrobione na jednej z kanap oznaczą #IKEABydgoszcz i opublikują na Facebooku lub Instagramie IKEA ugości kawą oraz ciachem.
Dlaczego właśnie KLIPPAN?
KLIPPAN jest najlepiej sprzedającym się modelem kanapy IKEA na świecie i to już od ponad 30 lat.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
KLIPPANY XXXL zapewnią domową atmosferę od początku sierpnia do końca października, a każdy z nich ma 5 m długości, 1,7 m wysokości i waży, bagatela, 600 kg.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Łódzka kampania „Przysiądź się!” została nagrodzona wyróżnieniem Golden Arrow 2013, sukcesy tegorocznej odsłony można podziwiać już teraz w social media, śledząc #IKEABydgoszcz.