Pierwsza z trzech nagrodzonych brązową statuetką kampanii warszawska agencja przeprowadziła dla organizacji pozarządowej MSC, zajmującej się certyfikacją na rzecz zrównoważonego rybołówstwa. Kampania zatytułowana „Warszawski śledzik ze znakiem MSC” zdobyła nagrodę w kategorii „Communications or PR Campaign of the Year – Social Media Focused”. Celem akcji był wzrost popularności ryb z certyfikatem MSC oraz świadomości, czym jest ten certyfikat.
Kolejny brąz jury Stevie Awards przyznało agencji WebTalk w kategorii „Brand Experience of the Year – Business-to-Business” za kampanię dla firmy Ruukki Polska – producenta pokryć dachowych i systemów rynnowych.
Zobacz również
Trzecią brązowa statuetka powędrowała do WebTalk za kampanię „Saturn Star Wars Quiz” w kategorii „Communications or PR Campaign of the Year – Social Media Focused”. Kampania ta została zrealizowana dla marki Saturn – specjalistycznych sklepów z elektroniką użytkową.
WebTalk triumfuje na International Stevie Award już czwarty rok z rzędu. W ubiegłych latach agencja otrzymała dwie złote statuetki, w 2013 roku za realizowaną, wspólnie z agencją Live, kampanię komunikacyjną Orlen Warsaw Marathon, w roku 2014 za działania B2B w kategorii „Advertising, Marketing, & Public Relations”, a w 2015 została nagrodzona aż trzema statuetkami (dwiema srebrnymi i jedną brązową), za kampanie zrealizowane dla klientów: GazetaPraca.pl, Rejestr Dłużników ERIF BIG SA oraz za kampanię własną „WebTalk Burger”.
– Cieszymy się, że jurorzy tego prestiżowego konkursu po raz kolejny doceniają kreatywne pomysły, które są podstawą kampanii zrealizowanych przez zespół naszej agencji. Szczególnie, że konkurencja w tym dużym, międzynarodowym wydarzeniu branżowym co roku jest ogromna – mówią szefowie WebTalk, Michał Dunin i Maciej Maślak.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
International Business Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w świecie biznesu. W tym roku nagrody zwane „Oskarami świata biznesu” przyznano już po raz 13. Udział w konkursie jest otwarty dla wszystkich organizacji na świecie, dużych, małych, publicznych i prywatnych. Tegoroczna edycja nagród przyciągnęła ponad 3,800 uczestników z ponad 60 państw.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– W tym roku jurorzy IBA poznali wiele inspirujących historii o niezwykłych dokonaniach z całego świata – mówi Michael Gallagher, prezydent i założyciel Stevie Awards. – Nie możemy się doczekać, by w ciągu najbliższych miesięcy móc podzielić się tymi historiami z ludźmi na całym świecie, poprzez blog i kanały mediów społecznościowych Stevie Awards, z nadzieją, że będą one inspirowały i uczyły kolejne pokolenie spełnionych przedsiębiorców.
WebTalk jest niezależną agencją interaktywną zatrudniającą ponad 30 specjalistów z bogatym doświadczeniem w marketingu i reklamie. Agencja działa na rynku od 2010 roku i dostarcza kompleksowe rozwiązania strategiczne w obszarze szeroko pojętej komunikacji digitalowej. W portfolio WebTalk są takie marki jak: ORLEN, Kia Motors Polska, Saturn, Exim Tours, JW. Construction, CityFit, Bridgestone, Vespa, Piaggio, Przewozy Regionalne. W ostatnich latach agencja regularnie otrzymuje nagrody i wyróżnienia na międzynarodowych festiwalach reklamowych. W 2016 roku prestiżowy magazyn „Media Marketing Polska”, wyróżnił WebTalk tytułem Agencji Interaktywnej Roku 2016 w kategorii Social Media.