Celem kampanii jest budowa świadomości wokół produktu – akumulatorów oraz ładowarek USB GP. Do akcji zaproszono konsumentów społeczności Rekomenduj.to w wieku 16-50 lat, którzy na co dzień korzystają z baterii. W projekcie wybranych zostało 300 Ambasadorów, którzy otrzymali paczki z produktami dla siebie oraz swoich znajomych. Ich zadaniem będzie podzielenie się swoim doświadczeniem z jak największą liczbą znajomych, zarówno offline, jak i online. Rekomenduj.to będzie inspirować, angażować konsumentów w działania w social mediach, budując w ten sposób buzz. wokół samego produktu.
W ramach projektu została uruchomiona witryna pod adresem www.naladujsienadluzej.pl. Jej użytkownicy mogą korzystać ze specjalnie przygotowanego quizu, by odkryć swoją wewnętrzną energię.
Zobacz również
GP Battery to jeden z najważniejszych światowych dostawców baterii i akumulatorów. Dostarcza szeroką gamę baterii i akumulatorów producentom sprzętu oryginalnego, wiodącym firmom bateryjnym, jak również na rynki detaliczne pod własną marką GP Batteries. W ofercie GP Battery Polska znajdują się m.in. baterie alkaliczne Super i Ultra, akumulatory ReCyko+ i ładowarki, ładowarki ścienne i samochodowe, kable oraz powerbanki.
buzz. jest agencją wyspecjalizowaną w budowaniu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Agencja jest właścicielem platformy Rekomenduj.to skupiającej usługi marketingu rekomendacji oraz badań rynku. Wśród największych klientów buzz. znajdują się m.in: BaByliss Polska, STORCK, Pernod Ricard, Wyborowa S.A, Nestlé, Winiary, Adamed Consumer Healthcare. Agencja istnieje od 2008 roku. Dodatkowe informacje: www.buzzmedia.pl.
Rekomenduj.to jest usługą i platformą działań marketingu rekomendacji, która pozwala na realizację kampanii z liderami opinii.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing