To platforma udostępniająca szeroką gamę produktów naturalnych: zdrową żywność, ekologiczne zabawki i odzież, przyjazne środowisku kosmetyki oraz wyposażenie domu. Eko.wp.pl także informuje, edukuje w zakresie świadomości proekologicznej i poleca to, co zgodne z naturą.
– Stale rozwijamy naszą ofertę usług e-commerce, zagospodarowując nisze i tworząc projekty, które spełniają oczekiwania internautów. W kwietniu uruchomiliśmy conceptshop.pl, platformę z ubraniami z pracowni młodych polskich projektantów, dedykowaną wszystkim zainteresowanym modą, którzy cenią własny styl. Teraz staramy się wykorzystać potencjał tkwiący, w co wierzymy, w ekologii – to coraz bardziej ceniony temat. Do tej pory nie było w polskim internecie witryny oferującej różnorodną ofertę produktów naturalnych, uruchomiliśmy więc eko.wp.pl – mówi Jacek Wiśniewski, Kierownik Zespołu Sprzedaży Rozwiązań e-commerce Wirtualnej Polski.
Zobacz również
W serwisie znaleźć można produkty różnych marek, podzielone na kategorie tematyczne: zdrowa żywność, ekologiczne zabawki, higiena, wyposażenie domu, kosmetyki naturalne, eko odzież, medycyna naturalna, ekologiczne obuwie.
Projekt powstał także po to, by promować zdrowy styl życia i zwiększyć świadomość ekologiczną internautów. W witrynie znaleźć można artykuły na ten temat: w jakie produkty warto inwestować, jakie są zalety korzystania z naturalnych składników, a także ciekawostki i eko-sztuczki. – Wspólnie z partnerami serwisu chcemy pokazać, że działanie w zgodzie z naturą jest nie tylko łatwe, ale też przyjemne. Mamy nadzieję, że bogata oferta produktowa oraz informacje udostępniane w witrynie przekonają nawet tych, którym z ekologią do tej pory zupełnie było nie po drodze – dodaje Jacek Wiśniewski z WP.PL.
Obecnie z serwisem współpracuje kilkanaście sklepów, m.in.: marketbio.pl, ecoshop.com.pl, kenayag.pl, spragnieninatury.pl, minka.pl, antybutelka.pl, skarbiec-natury.pl, puregreen.pl, maxima24.pl, tretorn.pl, aloes-kosmetyki.pl oraz karoka.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing