Reklama dnia: Artykuły spożywcze zaczynają mówić do klientów supermarketu – zabawna akcja promująca kreskówkę „Sausage Party”

Reklama dnia: Artykuły spożywcze zaczynają mówić do klientów supermarketu – zabawna akcja promująca kreskówkę „Sausage Party”
Co by było, gdyby produkty spożywcze miały uczucia? Właśnie na takim pomyśle opiera się kreskówka "Sausage Party", która właśnie weszła do kin.
O autorze
0 min czytania 2016-08-16

Tutaj przykład, jak promowana była animacja. Wyobraźcie sobie, że idziecie do sklepu i nagle z półki dobiega do Waszych uszu dziwny głos… Bylibyście w stanie zjeść taki produkt? 😉 

PS

Gadające produkty spożywcze to oczywiście żadna nowość: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


PS 2 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Bardzo „ożywione” wydają się być również Berlinki 😉 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się



PS 3

Tutaj kompilacja 29 świetnych reklam Biedronki z życia jej produktów spożywczych: 

PS 4 

Na koniec bohaterowie znani i lubiani. Co prawda już nie do jedzenia, ale pomysł jest dość podobny:

Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!