– Stworzyliśmy ideę Make Life Fair, aby móc rozmawiać o byciu fair w codziennym życiu. Dla nas nie jest to filozofia na poziomie słów, ale przede wszystkim na poziomie działań. Staramy się realizować filozofię fair play w codziennej pracy z naszymi Klientami, Pracownikami oraz partnerami biznesowymi – mówi Monika Brudło, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej.
Wraz z uruchomieniem profilu Make Life Fair Bank BPH postanowił nie ujawniać, kto jest inicjatorem akcji, aby skupić całą uwagę na idei Make Life Fair i zachęcić do swobodnej dyskusji oraz jak najszerszego spojrzenia na temat zachowań fair.
Zobacz również
Dzięki temu przesłanie Banku dotarło do dużego grona osób, które postanowiły podzielić się swoimi opiniami i spostrzeżeniami na temat spraw dla nich ważnych.
Dla fanów profilu została również przygotowana dedykowana aplikacja, za pośrednictwem której mogli zgłaszać swoje propozycje haseł-inspiracji związanych z głównym przesłaniem profilu. Najbardziej popularne hasła były cyklicznie publikowane na ścianie profilu na Facebooku, a następnie, jako wielkoformatowy mural, zostały przeniesione na ścianę budynku przy ul. Waryńskiego przy Metrze Politechnika w Warszawie.
Akcja została przygotowana wspólnie z agencją Livebrand.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing