To pierwsze przedsięwzięcie tego typu w Polsce, realizowane z udziałem globalnego biznesu i profesorów Uniwersytetu Harvarda.
Celem Leadership Academy for Poland jest rozwój potencjału wybitnych Polaków i stworzenie w Polsce uczelni światowej klasy. Twórcą placówki jest prof. Cezary Wójcik, wykładający na najlepszych światowych uniwersytetach. Na liście prelegentów akademii znaleźli się m.in Ronald Heifetz i Dean Williams, profesorowie Uniwersytetu Harvarda oraz dr John Scherer, międzynarodowej klasy autorytet w zakresie rozwoju osobistego i według Stephena Coveya jeden ze 100 najważniejszych światowych innowatorów w dziedzinie przywództwa.
Zobacz również
W ramach projektu udzielonych zostanie 40 „fellowships” (wsparć udziału) dla wybitnych Polaków mieszkających w naszym kraju i poza Polską, działających w sektorze biznesu, organizacji non-profit, administracji publicznej, mediach, kulturze i sporcie oraz w segmencie start-upów. Całość szkoleń będzie natomiast oparta na unikalnej metodzie – Leadership 4D-Experience. Zakłada ona rozwijanie kompetencji przywódczych w trzech zakresach: ludzkim (przewodzenie w organizacji, rozumienie motywacji pracowników, budowanie długofalowych możliwości zespołów), systemowym (zarządzanie kompleksowością otoczenia) oraz samodoskonalącym (źródła motywacji i stosunku do siebie, ludzi i świata).
Wśród partnerów akademii, obok agencji interaktywnej KERRIS, wspierającej ją w zakresie digital marketingu, znalazły się m.in. międzynarodowa firma doradcza Deloitte, Orange oraz Ambasada Stanów Zjednoczonych Ameryki. W rekrutację zaangażowane zostały prestiżowe organizacje z kraju i z zagranicy, m.in. Harvard Polish Society, Komisja Fulbrighta, MIT Forum Enterpirse, Google Campus Warsaw.
– Głęboko wierzymy, że szeroko pojęta edukacja jest kluczem do rozwoju naszego kraju, pozwala zwiększać przewagi konkurencyjne polskich firm i kształtuje odpowiedzialne społeczeństwo. Jednocześnie widzimy, że polski system kształcenia nie nadąża za postępem, a polskie uczelnie radzą sobie coraz gorzej w światowych rankingach. Staramy się angażować w projekty edukacyjne, które zmieniają ten stan rzeczy. Pierwszą inicjatywą KERRIS w tym obszarze był otwarty w listopadzie nowoczesny portal poświęcony rozwojowi, oraz styku edukacji z technologią. Kolejnym krokiem jest dołączenie do absolutnie wyjątkowej inicjatywy, jaką jest program Leadership Academy for Poland, oferujący jakość niedostępną do tej pory na polskim rynku. Bardzo cieszymy się z możliwości uczestnictwa w tak wartościowym projekcie – przekonuje Mikołaj Szymański, prezes zarządu KERRIS Group.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing