W ostatnich dniach towarzystwo ubezpieczeniowe Prudential potwierdziło plany powrotu na polski rynek po 70 latach nieobecności. Oferta polis na życie ma być dostępna w ciągu kilku miesięcy. Firma rozstrzygnęła już przetargi i tym samym wyłoniła agencje, które będą pracować nad ponownym wprowadzeniem marki Prudential do Polski. Za opracowanie pozycjonowania firmy i przygotowanie kampanii reklamowych odpowiada BRAIN Advertising Agency. Budżetem Prudentialu na zakup mediów zarządza dom mediowy Starcom. Konsultanci agencji Havas PR Warsaw wspierają klienta w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego i relacji z mediami. Planowaniem obecności marki w kanale digital zajmuje się agencja Next.
– Jestem przekonany, że udało nam się wybrać do współpracy partnerów, oferujących kompetencje i doświadczenie niezbędne do wprowadzenia nowej marki na bardzo konkurencyjny rynek ubezpieczeń na życie. Wierzę, że koncepcje kreatywne i rozwiązania komunikacyjne, nad którymi obecnie pracujemy wspólnie z agencjami Brain, Starcom, Next i Havas PR Warsaw, spotkają się z entuzjastycznym odbiorem Polaków. Jednym z naszych długofalowych celów, obok budowania zaufania do marki Prudential, jest tworzenie kultury oszczędzania w Polsce. Z radością podejmiemy to wyzwanie – zapowiada Wojciech Pronobis, który objął funkcję Dyrektora Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w Prudential Polska.
Zobacz również
Wojciech Pronobis ma bogate doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych. W latach 2008 – 2011 był Dyrektorem Zarządzającym ds. Marketingu oraz Dyrektorem Pionu i Biura Marketingu w Grupie PZU. Wcześniej pracował na stanowiskach kierowniczych w departamentach marketingu Telekomunikacji Polskiej oraz PTK Centertel (Orange). Jest prezesem zarządu stowarzyszenia Marketing 4Business.