Reklama dnia: Co zrobić, żeby auto wytrzymało upadek w przepaść? Wystarczy… okleić je taśmą

Reklama dnia: Co zrobić, żeby auto wytrzymało upadek w przepaść? Wystarczy… okleić je taśmą
Jak najlepiej zareklamować trwałą jak stal i bardzo uniwersalną taśmę do klejenia? Zawsze można zrzucić na przykład oklejone nią auto z klifu.
O autorze
0 min czytania 2016-08-22

Taki test powinien usatysfakcjonować każdego niedowiarka. 

Do zakupu FiberFix przekonuje nas nietuzinkowy bohater. Skleja wszystko dokładnie na naszych oczach, pokazuje, tłumaczy. Całość jest utrzymana w żartobliwym, pełnym dystansu tonie.  

Nas przekonał – zobaczcie, czy Wy też ulegniecie jego urokowi:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W ekstremalnych testach samochodów niedoścignionym mistrzem pozostaje Volvo. Tutaj „mały haczyk” w wykonaniu marki 😉 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dla dobrego testu nie raz trzeba zaryzykować życie.

PS 3

Mała dziewczynka sterująca ciężarówką? Volvo nie takie rzeczy robiło: 

PS 4 

Reklama z Van Dammem to już klasyk swojego „gatunku”: 

PS 5

Crash balet w wykonaniu Renault:

PS 6

Hyundai także nie boi się „ekstremalnych” reklam:

PS 7 

Nie tylko crash testy okazują się przydatne 😉

Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!