Nowe funkcje reklam wideo w formie pokazu slajdów na Facebooku

W październiku ubiegłego roku Facebook wprowadził reklamy wideo w formie pokazów slajdów tworzonych z serii zdjęć.
O autorze
1 min czytania 2016-08-25

Narzędzie do tworzenia pokazów slajdów może zostać wykorzystane do prezentacji zarówno dużych marek na rynkach rozwijających się, na których dominują połączenia internetowe o niskiej szybkości, jak też małych przedsiębiorstw, które nie mają zasobów potrzebnych do stworzenia tradycyjnych reklam wideo.

Teraz Facebook uzupełnił ten format o nowe funkcje:

  • Tekst oraz muzyka. Możliwość wyboru fontu, szablonu oraz kolorystyki, a także ścieżki dźwiękowej lub wgrania własnej muzyki.
  • Pokaz slajdów na smartfonie. Możliwość stworzenia reklamy w formacie pokazu slajdów bezpośrednio na urządzeniu z systemem Android.
  • Zasoby banku zdjęć. Pełna integracja pokazu slajdów z bankiem zdjęć Facebooka, dzięki czemu partnerzy reklamowi mogą wybierać spośród tysięcy fotografii z bazy zdjęć stockowych, własnego archiwum lub wgrać nowe.
  • Wykorzystanie wideo bez względu na szybkość połączenia. Dzięki nowej funkcji pokazu slajdów partnerzy reklamowi mogą łatwo zamienić wideo na pokaz slajdów. Wystarczy wgrać film, a narzędzie automatycznie wybierze z niego 10 klatek, z których następnie utworzy pokaz slajdów. Tak przygotowana reklama może z kolei zostać łatwo skierowana do osób korzystających z łączności 2G.

Więcej informacji pod tym adresem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj