Rynek telekomunikacyjny jest niezwykle konkurencyjny, a klienci wymagający. Przy tworzeniu nowej strony, największym wyzwaniem było przedstawienie obszernej oferty Play w jak najlepszej, przystępnej dla użytkownika formie. Pomimo, że musieliśmy zawrzeć w nim wiele różnych elementów, takich jak telefon i rozbudowana usługa, udało się osiągnąć zaplanowany efekt. Po raz kolejny udowodniliśmy, że jesteśmy leaderem w obszarze digital marketingu. Nowa strona jest nie tylko przejrzysta, ale również nowoczesna i lekka, a co najważniejsze – poprawia doświadczenia klienta i skraca proces zakupu – komentuje Marcin Winkler, head of digital marketing w Play.
Tego typu projekty wymagają ogromnego zaangażowania i kooperacji zarówno zespołu agencyjnego, jak i po stronie Klienta. Przy portalu Play właśnie ta ścisła współpraca obu stron, wspólnie przepracowane dziesiątki dni i czasem nawet nocy zaowocowały tym, że możemy teraz mówić o sukcesie – podsumowuje Mariusz Graca, członek zarządu Artegence.
Zobacz również
Artegence jest odpowiedzialna za obsługę Play w kanale digital od 2013 roku. Agencja od wielu lat rozwija swoje kompetencje w szeroko rozumianym user experience, budując wymagające portale dla wielu klientów.
Play, jako niezwykle aktywny na rynku telekomunikacyjnym gracz, wymaga najlepszych rozwiązań technologicznych i kreatywnych, naśladowanych następnie przez konkurentów. Tym bardziej cieszymy się z kolejnego, wspólnie zrealizowanego projektu – dodaje Andrzej Szewczyk, prezes zarządu Artegence.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]