Jesienna promocja BGŻOptima

BGŻOptima rusza z jesienną odsłoną kampanii reklamowej. W telewizji oraz Internecie pojawiły się właśnie reklamy konta oszczędnościowego na 6,3%. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Tippingpoint, media zaplanowały Initiative i Reprise Media. Za produkcję spotu odpowiada Film Delikatesy.
O autorze
1 min czytania 2012-10-29

Najnowsza kampania banku oparta jest na idei kreatywnej „Nie zmieniaj banku – przenieś oszczędności do BGŻOptima”. Kontynuuje tym sposobem budowę wizerunku banku internetowego, wyspecjalizowanego w oszczędzaniu.

– Wiemy, że nasi klienci mają już kredyty, karty i konta osobiste w różnych bankach. Lubią mieć oddział blisko domu albo cenią sobie porady opiekuna, z którym znają się od lat. Szanujemy ich przyzwyczajenia, ale jednocześnie pokazujemy, że nie rezygnując z innych usług finansowych mogą z nami jeszcze korzystniej pomnażać swoje oszczędności – mówi Karolina Sudwoj-Nogalska, Dyrektor Marketingu BGŻOptima. – To dlatego nasze konto oszczędnościowe jest bezpłatne, nie ma żadnych ograniczeń jeśli chodzi o liczbę wypłat, a aby je założyć wystarczy przejść kilka prostych kroków na stronie internetowej.

Działania reklamowe w ramach promocji konta zaplanowano do 14 grudnia. Będą obejmować spoty emitowane zarówno w największych, jak i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz kampanię sprzedażowo-wizerunkową w Internecie. Akcja będzie wsparta także aktywnościami w mediach społecznościowych, takich jak YouTube i Facebook. Najnowszy spot BGŻOptima można zobaczyć na YouTube: 

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj