Homo Digital – człowiek, nie konsument to hasło przewodnie konferencji, które prezentuje podejście agencji Lemon Sky do marketingu. Kim jest Homo Digital? Jak do niego dotrzeć? Dlaczego jest to takie istotne? Na te pytania odpowiadała agencja Lemon Sky reprezentowana przez Magdalenę Surowiec, CEO Lemon Sky oraz Beatę Turlejską-Zduńczyk, wiceprezes agencji wraz z zaproszonymi gośćmi: Marcinem Brusiem (Facebook CEE) oraz Masashim Kawamurą (PARTY).
Współczesny odbiorca komunikatów marketingowych to ktoś, kto nie jest jedynie biernym odbiorcą, ale również twórcą kontentu. Potęga social mediów otwiera przed marketerami zupełnie nowe możliwości, ale niesie ze sobą również pewne ryzyko. Kto w porę nie dostrzeże tych zmian ma wiele do stracenia. O tym, jak skutecznie przejść od komunikacji skupionej na produkcie do komunikacji nastawionej na człowieka opowiedział Marcin Bruś, Client Partner Facebook na rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Mashashi Kawamura, Creative Director z japońskiej agencji Party przedstawił kreatywne podejście do procesu twórczego w oparciu o technologię oraz social media.
Zobacz również
Po części merytorycznej wszyscy uczestnicy mieli możliwość obcowania z nowoczesną technologią w postaci interaktywnych instalacji oraz aplikacji przygotowanych przez Lemon Sky specjalnie na tę okazję.
Agencja przypieczętowała tym wydarzeniem kolejne strategiczne zmiany, które zaszły w minionym roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing