Kampania ma na celu podkreślenie siły kreatywności, gwarantującej niezwykłą jakość w procesie tworzenia zarówno muzyki, jak i kawy.
Motywem przewodnim kampanii jest wyjątkowy i energetyczny film, stworzony przez dwóch utalentowanych twórców: Diego Contreras’a i Salomon Lightelm’a, w którym światowa gwiazda muzyki will.i.am występuje w studio muzycznym wraz z kawą NESCAFÉ® Dolce Gusto®.
Zobacz również
W spocie reklamowym will.i.am odkrywa na nowo kultowy przebój „(Sittin’ On) The Dock of the Bay” Otis Redding, podczas gdy NESCAFÉ® Dolce Gusto® przemienia klasyczną kawę w magiczne, twórcze doświadczenie.
„Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo” – to słowa will.i.am, które stały się hasłem przewodnim całej kampanii.
Oprócz reklamy, widzowie będą mogli obejrzeć również 4 inspirujące filmy, w których will.i.am i Ola Persson, barista NESCAFÉ® Dolce Gusto® występują razem w serii wywiadów. Podczas rozmowy twórcy wyjaśniają, jak dzięki odrobinie kreatywności skomponować klasykę na nowo w swoich dziedzinach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W dzisiejszych czasach miłośnicy kawy poszukują produktu najwyższej jakości, oferującego wyrafinowane doświadczenia. Dlatego właśnie kampania reklamowa „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo” pomaga uzmysłowić, jak marka NESCAFÉ® Dolce Gusto® czuje się zobowiązana do oferowania wyjątkowych kawowych doświadczeń, które wykraczają poza schemat, wykorzystując kreatywność jako kluczowe źródło inspiracji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„NESCAFÉ® Dolce Gusto® to marka, która od początku swojego istnienia wychodzi poza utarte schematy. Chcemy przesuwać granice i stawiać wyzwania w kategorii kawy poprzez odkrywanie nowych zasad jakości” – mówi Axel Touzet, Dyrektor Globalnego Biznesu NESCAFÉ® Dolce Gusto®. „Wierzymy, że jeśli chodzi o najwyższą jakość, kreatywność robi ogromną różnicę. Wykraczamy poza klasyczne podstawy tradycyjnego przygotowania kawy, komponując ją na nowo tak, aby zapewnić niesamowite doświadczenia związane jej piciem.”
Dla will.i.am współpraca z marką była czymś naturalnym. „Zdecydowałam się na współpracę z marką NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ponieważ podstawą kampanii jest odkrywanie kreatywności, która jest ogromną częścią tego, kim jestem i czym się zajmuję. Tak jak marka NESCAFÉ® Dolce Gusto® jest zobowiązana do tworzenia najwyżej jakości kawy, tak samo ja czuję się zobowiązany tworzyć muzykę najwyższej jakości.”
Światowa premiera kampanii reklamowej „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo” ma miejsce 30 sierpnia 2016 r. w momencie przejęcia na 48 godzin przez will.i.am Facebook’owych fanpage’y NESCAFÉ® Dolce Gusto® oraz NESCAFÉ®. W tym czasie will.i.am będzie dzielić się z miłośnikami kawy ekskluzywnymi zdjęciami zza kulis kręcenia spotu reklamowego.
W Polsce spot reklamowy będzie miał swoją premierę na Facebook’u NESCAFÉ® oraz w innych kanałach społecznościowych dniu 1 września 2016 r. o godzinie 10 rano. W Polsce będzie wspierany szerokozasięgową kampanią m.in. na kanale YouTube, czy na portalach onet.pl, wp.pl, Grupy Agora czy TVN.