Szeregi agencji zasilili: Małgorzata Lubelska – Senior Production Manager, Agnieszka Suliborska – Senior Project Manager, Krzysztof Migas – Event Manager i Oktawian Piechulek – Senior Event Manager. Tym samym wzmocniono zespół, który teraz jest w stanie zrealizować każdy event marketingowy projekt w Polsce.
Zatrudnienie czterech osób z seniorskim doświadczeniem to dla nas duża i jednocześnie niezbędna inwestycja. Postawiliśmy przede wszystkim na ludzi ze specjalistycznym „know how” oraz dojrzałością zawodową, ponieważ zależy nam na stworzeniu zespołu o bardzo szerokich kompetencjach. Małgorzata posiada ogromną wiedzę na temat aspektów technicznych produkcji eventów, co daje nam dużą przewagę konkurencyjną. Krzysztof z kolei ma doświadczenie w tworzeniem wydarzeń dla telewizji, Agnieszka w organizacji eventów korporacyjnych, a Oktawian w produkcji projektów masowych. Dzięki tak dużemu specjalistycznemu wzmocnieniu zespołu obecnie jesteśmy w stanie realizować nasze projekty na jeszcze wyższym poziomie – powiedział Bartosz Bieszyński, Managing Director WALK Events.
Zobacz również
Małgorzata Lubelska jest związana z rynkiem eventowym i teatralnym od 2006 roku. Doświadczenie zawodowe z zakresu organizacji eventów, festiwali i prowadzenia szkoleń dotyczących obsługi dźwiękowej i multimedialnej zdobywała w m.in. Teatrze Polskim we Wrocławiu, Event Serwis czy GMB Pro Sound. W 2012 roku rozpoczęła pracę w grupie Trias (obecnie VES), gdzie przez cztery lata rozwijała swoje umiejętności produkcyjne, rozpoczynając od stanowiska Kierownika działu realizacji, przez Kierownika projektów, a na Senior New Business Managerze kończąc. W WALK Events jako Senior Production Manager będzie odpowiedzialna za nadzór realizacji od strony produkcyjnej oraz wsparcie działu kreacji.
Agnieszka Suliborska karierę związaną z produkcją eventów rozpoczęła w 2011 roku. Przez ostatnich 5 lat pracowała w regionalnych i globalnych strukturach Oriflame jako Global Conference&Event Manager, odpowiadając za organizację konferencji i eventów oraz zarządzając programami incentive na całym świecie, m.in. w Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie, w Singapurze, Dubaju i RPA. W WALK Events na stanowisku Senior Project Manager będzie zajmowała się koordynacją projektów cross-marketingowych, czyli wykraczających poza same działania eventowe.
Oktawian Piechulek ma ponad 7-letnie doświadczenie w pracy w event marketingu. Swoją karierę rozpoczął jako Koordynator ds. Organizacji wydarzeń sportowych w Trefl Sopot, później pracował na stanowisku Specjalisty ds. Organizacji Imprez w ERGO Arenie. Ostatnio był związany z agencją LIVE, najpierw jako Event Manager, a później Senior Event Manager, gdzie tworzył kompleksowe oferty dla klientów oraz koordynował pracę zespołu zajmującego się produkcją wydarzeń m.in. ORLEN Warsaw Marathon, Bicia rekordu Guinnesa w drifcie, Wyścigu Samolotu Odrzutowego Ts-11 Iskra z samochodem sportowym Toyota GT czy Verva Street Racing Edycja Specjalna. W WALK Events na stanowisku Senior Event Manager będzie odpowiedzialny za planowanie, produkcję i egzekucję wydarzeń specjalnych, a także przygotowywanie ofert new businessowych.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Krzysztof Migas z szeroko pojętą branżą medialną, reklamową i event marketingową jest związany od ponad 12 lat. Karierę zawodową rozpoczął w Radiu ZET, gdzie wspierał dział handlowy i prowadził analizę oraz badania mediów. W TVN zajmował się promocją kanałów: TVN, TVN Turbo, TVN Style oraz TVN Meteo. Produkował wieloetapowe akcje specjalne oraz imprezy transmitowane w telewizji, m.in. Orange Warsaw Festiwal, konkursy „WOW! Music Awards” i „Bursztynowy Słowik” czy siedem edycji plebiscytu „Męska Rzecz”. W ostatnich latach zarządzał własną agencją – EVERYTHING EVERYTHING, gdzie współpracował z m.in. TVN, BMW, Porsche czy Tauron. W WALK Events, jako Event Manager będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę wydarzeń i client service.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Żeby móc jeszcze lepiej sprostać wymaganiom naszych klientów jakiś czas temu przeprowadziliśmy badanie – analizę ich potrzeb. Odpowiedzią na jego wyniki jest powiększenie zespołu o osoby z wieloletnim doświadczeniem w wąskich obszarach event marketingu. Zależało nam zatem na współpracy z najlepszymi specjalistami, których doświadczenie doskonale wpisuje się w potrzeby naszych klientów. Jest to przemyślany i znaczący krok dla WALK Events. Narzędzia i procedury zarządzania projektami, które ostatnio wdrożyliśmy są niezwykle ważne, ale pod koniec dnia to nasz zespół jest najważniejszy z punktu widzenia klientów – dodaje Adam Kowalczyk, Event Director WALK Events.
Od początku 2016 roku ze względu na realizację dużych i kompleksowych projektów do zespołu produkcyjnego WALK Events konsekwentnie dołączały nowe osoby, m.in. Anna Rajewska – Event Executive, Monika Zawisza – Event Manager, Michał Bieniek – Production Manager oraz Michał Korol – Senior Event Manager. Obecnie w WALK Events pracują 23 osoby.