Ruszyła nowa odsłona kampanii marki BoboVita pt. ”Przejrzyj nas na wylot”. SYZYGY Warsaw kontynuuje działania dla NUTRICIA Polska

Pierwszego września ruszyła nowa odsłona kampanii marki BoboVita (NUTRICIA Polska) pt. „Przejrzyj nas na wylot”. Kampania promuje nowe warianty dań w słoiczkach podkreślając bogactwo wartościowych składników w każdym z nich.
O autorze
0 min czytania 2016-09-02

NUTRICIA Polska, w drodze przetargu wybrała agencję 

SYZYGY Warsaw, która stworzyła cztery key visuale kampanii. Zgodnie z założeniami strategicznymi marki opartych się na edukowaniu rodziców o roli właściwego odżywiania niemowląt i małych dzieci w okresie 1000 pierwszych dni ich życia, key visuale mają podkreślać wysoką jakość, różnorodność i naturalność wszystkich składników znajdujących się w daniach dla najmłodszych. W portfolio BoboVita pojawiło się  15 nowych  „Mniam” pozycji w ofercie słoiczków dla niemowląt i małych dzieci. Kampania ma zasięg ogólnopolski. Sesja zdjęciową wykonało studio Metka, Art Directorem jest Arkadiusz Bączyk (SYZYGY Warsaw).

SYZYGY Warsaw współpracuje z NUTRICIA Polska od 2008 roku.