Wystartowała kampania Blachotrapezu „Dachy wielu pokoleń”

Wystartowała kampania wizerunkowa marki Blachotrapez, producenta pokryć dachowych. Działania promocyjne w mediach ogólnopolskich prowadzone są pod hasłem „Dachy wielu pokoleń” i potrwają do 30 października.
O autorze
1 min czytania 2016-09-07

Kreacja w radiu i outdoorze powstała w oparciu o narrację wcześniejszego spotu telewizyjnego firmy. 

Chcemy budować nasz wizerunek jako producenta, dla którego najważniejsze są polskie rodziny. Przekaz kampanii oscyluje wokół ponadczasowych wartości, jakimi są relacje międzyludzkie odporne na działanie czasu. Koncepcja spotu radiowego nawiązuje do misji i wartości firmy Blachotrapez, dla której celem jest wytwarzanie produktów najwyższej jakości. Tak, aby dachy ochraniały rodziny przez pokolenia – mówi Norbert Gutkowski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w firmie Blachotrapez.  

Kampania outdoorowa i radiowa potrwa trzy miesiące, spoty można usłyszeć na antenach stacji RMF FM i Radio ZET. Akcja reklamowa skierowana jest przede wszystkim do inwestorów indywidualnych, budujących lub remontujących dom. Kreację spotu radiowego przygotowała Reklamownia Dariusza Chwieruta, layouty outdoorowe – Blachotrapez, za zakup mediów odpowiedzialna była agencja IQ Media.  Wsparcie komunikacyjne zapewnia agencja Sfera Group.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj