W ramach partnerstwa zespół ReveScore będzie odpowiedzialny za sprzedaż, wsparcie, serwis i konsultacje dotyczące usług całej platformy DoubleClick w 30 krajach CEE.
ReveScore (Group One) będzie sprzedawał technologię i narzędzia jakie oferuje platforma DoubleClick oraz będzie wsparciem dla klientów w wykorzystaniu wszystkich rozwiązań i usług DoubleClick by Google. ReveScore będzie jednocześnie świadczyć usługi dodatkowe związane z wdrożenieniem, organizacją szkoleń i warsztatów oraz wsparciem technicznym i stałą obsługą klientów wykorzystujących tę technologię. Obszar działania spółki obejmie 30 krajów CEE, m.in.: Polskę, Litwę, Łotwę, Estonię, Czechy, Białoruś, Ukrainę, Słowację, Węgry, Rumunię, Mołdawię, Bułgarię, Słowenię, Chorwację i Serbię. W razie potrzeby również inne kraje regionu.
Zobacz również
– To dla nas duże wyróżnienie, że Google wybrał właśnie nas na partnera technologicznego platformy DoubleClick w Europie Środkowo-Wschodniej. Choć to przede wszystkim zasługa zespołu Value Media, który na co dzień z sukcesem wykorzystuje rozwiązania DoubleClick w kampaniach klientów. Z pewnością, dzięki tej współpracy, otwierają się nowe możliwości rozwoju dla całej naszej grupy. – mówi Kamil Wiszowaty, CEO ReveScore. Nasza firma nie tylko dynamicznie się rozwija, ale przede wszystkim posiada największe doświadczenie w wykorzystaniu tej technologii. Duże znaczenie ma również nasza innowacyjność w podejściu do biznesu, pomysłowość, znajomość światowych trendów i doświadczenie marketingowe. To są niezbędne elementy, żeby dostarczać oraz wdrażać rozwiązania i usługi DoubleClick w innych firmach. – dodaje Kamil Wiszowaty.
CEO spółki ReveScore został Kamil Wiszowaty, stanowisko COO objął Mirosław Sudoł. Do nowej spółki zostanie również zatrudniony dodatkowy zespół ludzi, który będzie odpowiadać za wsparcie technologiczne i merytoryczne klientów ReveScore oraz wdrożenia systemu do obsługi projektów krótkoterminowych.
Group One to największa, niezależna grupa komunikacji marketingowej na polskim rynku. „One stop shop”: strategia, media, kreacja i technologia pod jednym dachem. W skład grupy wchodzą agencje reklamowe Change i Gong, domy mediowe Value Media i Media+ oraz SALESTUBE – agencja ecommerce performance.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing