Konferencja Google Shopping Day dotyczyła wykorzystania ich produktów do generowania sprzedaży w kanale e-commerce. Podczas wydarzenia Google zaprezentował Road Mapę dla swoich produktów na kolejne lata. Oprócz nowych produktów, zaprezentowane zostały sposoby optymalizacji obecnych narzędzi oraz możliwości wykorzystania DoubleClick do prowadzenia kampanii sprzedażowych.
„Od początku swojej działalności specjalizujemy się w obsłudze kampanii e-commerce. Tego typu obsługa nie należy do najłatwiejszych, jednak zawsze towarzyszy nam wykwalifikowany zespół.. Czujemy się bardzo mocni zarówno po stronie generowania ruchu, optymalizacji, jak i kwestii analitycznych. Lubimy te działania, bo ich efekty są bardzo łatwo policzalne i klienci nie mają wątpliwości co do wyników kampanii.” – tłumaczy Adrian Radomski, COO Result Media.
Zobacz również
Result Media to jedna z nielicznych agencji, posiadająca wszystkie specjalizacje w ramach zaawansowanej Certyfikacji Google Premier, a dla specjalizacji zakupowej posiada 4 specjalistów. Podczas Google Shopping Day agencję reprezentował Eustachy Chmurko, specjalista SEM z wieloletnim doświadczeniem, który swoją karierę rozpoczynał w Netsprincie, następnie specjalizował się w tematyce SEM w ClickMotion – Grupy Stroer.
„Uczestnictwo w konferencji pozwoliło zmierzyć moją wiedzę z wiedzą osób o większym doświadczeniu w branży zarówno na rynkach lokalnych jak i zagranicznych. To z kolei usystematyzowało dotychczasowe działania i umożliwiło przygotowanie naszych klientów, tak aby w pełni skorzystali z tych rozwiązań. Dodatkowo Eventy uchylają „rąbka tajemnicy” w kwestii przyszłości, planów Google oraz kierunku rozwoju branży. Jednocześnie poznajemy pierwsze wyniki testowanych funkcjonalności i narzędzi w krajach z już ustabilizowanym rynkiem internetowym, które lada chwila zostaną udostępnione ekspertom w Polsce.” – tłumaczy Eustachy Chmurko, SEM Specialist w Result Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]