CCC wierzy, że każda kobieta kiedy czuje się dobrze ze sobą i kiedy potrafi odnaleźć swój styl, jest pewna siebie i ma ochotę iść po więcej z życia.
O ile wiosną CCC podkreślało kobiecą indywidualność, w tej odsłonie kampanii widzimy zdecydowanie bardziej społeczny kontekst – bohaterkom filmowych impresji towarzyszą przyjaciółki, dzieci, mężczyźni. Jak twierdzi CCC o ile kampania wiosenna była o wychodzeniu w świat, o tyle jesień jest o powrocie do domu, przyjaciół i rodziny. Jesienne chłody rekompensuje ciepło relacji z bliskimi.
Zobacz również
Została zachowana modułowa forma kampanii, gdzie każdą scenę z życia konkretnej bohaterki uzupełniają manifesty: „Idę z Tobą”, „Idę jak burza”, „Idę za głosem serca”, „Idę do celu”, „Idę swoją drogą”, „Idę do Ciebie” oraz finałowe „Idę po więcej”.
Kampania prowadzona będzie od 9 września przez 2 miesiące w formie 60, 30 i 15 sekundowych spotów, które będą emitowane w stacjach TV oraz w głównych sieciach kin w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W Polsce kampania realizowana będzie na antenach ogólnopolskich stacji TVN i Polsat, dużej liczbie stacji tematycznych oraz w sieciach kin: Multikino, Cinema City i Helios.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dodatkowo kreacje będzie można zobaczyć w prasie kobiecej oraz we wszystkich salonach CCC w Europie.
Kampania będzie mocno wspierana również w internecie, gdzie uruchomiona została nowa jesienna odsłona strony produktowej, na głównych wizerunkowych kobiecych portalach oraz w social mediach: Facebook, Instagram, YouTube.
CCC postawiło na sprawdzony w poprzedniej realizacji zespół twórców. Autorem koncepcji nowej komunikacji marki oraz kreacji całej kampanii jest agencja CHANGE, za reżyserię odpowiada kolektyw reżyserski – Państwo Rodzeństwo, zdjęcia – Łukasz Ziętek, a za produkcję – studio produkcyjne Lemon.
W spotach ponownie został wykorzystany cover przeboju Nancy Sinatry – These Boots Are Made for Walking wykonany przez znaną polską wokalistkę Mary Komasa.
Za zakup mediów dla wszystkich krajów z grupy CCC odpowiada dom mediowy MullenLowe Media Hub. Za kreację nowej strony internetowej, kampanię internetową w Polsce i działania w social mediach odpowiada Os3.