love to talk oferuje swoim klientom m.in. doradztwo strategiczne w zakresie obecności w social media, obsługę profili w mediach społecznościowych, kampanie reklamowe, kreację, kontent i wideo, tworzenie dedykowanych aplikacji konkursowych, oraz współpracę z influencerami.
Na czele kilkuosobowego zespołu agencji stoi Antonino de Gregorio, który przez ostatnie 5 lat pracował w UPC Polska, gdzie odpowiadał m.in. za kompleksowe działania firmy w mediach społecznościowych, projekty wizerunkowe, relacje z nadawcami telewizyjnymi, czy komunikację zewnętrzną. W lutym tego roku opracował koncept i wdrożył całościowo kampanię teaserową przy premierze nowych kanałów – Eleven Sports Network do oferty operatora. Wcześniej zdobywał doświadczenie w polskich i brytyjskich agencjach PR. Współpracował m.in. z Harrogate City Council, Leeds City Council, czy przy projektach Burn, Sikorsky oraz World Cyber Games.
Zobacz również
– Zespół love to talk wywodzi się z branży reklamy online i telewizyjnej, public relations oraz social media. To pozwala nam patrzeć szeroko na działania w mediach społecznościowych. W strategii łączymy komunikację online z całą komunikacją marketingową oraz otoczeniem biznesowym, co podnosi efektywność działań, które prowadzimy dla naszych klientów – wyjaśnia Antonino de Gregorio, managing director love to talk.
Zespół love to talk specjalizuje się w prowadzeniu działań komunikacyjnych m.in. dla klientów z branży mediowo-telewizyjnej oraz farmaceutycznej. Do ostatnich realizacji agencji należy obsługa mediów społecznościowych przy festiwalu Music and Water Festival oraz marek z branży farmaceutycznej i telewizyjnej.
Antonino de Gregorio jest absolwentem brytyjskiej uczelni Leeds Beckett University o kierunku Public Relations oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing