Wybór dobrego jakościowo antyperspirantu, który nie pozostawia po sobie plam to priorytet dla kobiet, które dbają o swój styl. Właśnie dlatego NIVEA INVISIBLE – antyperspirant nr 1* w ochronie ubrań – zaprasza Polki do konkursu, w którym będą mogły wygrać prywatne metamorfozy pod okiem Mai Sablewskiej – znanej stylistki i doradczyni wizerunkowej.
„Dbasz o siebie? Zadbaj o swoje ubrania”. Tym hasłem NIVEA INVISIBLE wraz z Mają Sablewską zachęca Polki do akcji. W konkursie wystarczy wejść na stronę www.nivea.pl/deoinvisible, wybrać najlepszą dla siebie kreację oraz opisać, na jaką okazję najlepiej ją założyć. W ten sposób, kobiety zdradzą swój ulubiony styl ubioru, a także staną przed możliwością wygrania jednej z 10 prywatnych metamorfoz z Mają Sablewską.
Zobacz również
Oprócz tego dla uczestniczek przygotowano nagrody dodatkowe – 90 bonów zakupowych o wartości 200 PLN do wybranych sklepów odzieżowych. Bonów przygotowano aż 90.
NIVEA przygotowała kampanię NIVEA INVISIBLE z Mają Sablewską z pomocą agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, która wykonała dla kampanii m.in. landing page z możliwością zgłaszania się do konkursu. Planowanie i zakup mediów przygotował dom mediowy OMD.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]