Podczas warsztatów Performance Manager z agencji digitalowej They.pl zaprezentuje możliwości zastosowania mediów społecznościowych na potrzeby e-commerce. Wyjaśni także, jakie są różnice pomiędzy twardym a miękkim prowadzeniem działań w kanałach społecznościowych. Podpowie, na jakie narzędzia sprzedaży online i offline w social mediach warto zwrócić uwagę.
– Czy każda marka musi być w social mediach? Pojawia się coraz więcej wypowiedzi specjalistów marketingu internetowego, które sugerują, że media społecznościowe działają bardziej wizerunkowo niż sprzedażowo. To jest absurd! – zapewnia Piotr Chrzanowski.
Zobacz również
Podczas spotkania zostaną również poruszone kwestie takie, jak:
- najważniejsze placementy efektywnościowe (m.in. Facebook, Instagram, Twitter),
- narzędzia sprzedaży online i offline w mediach społecznościowych, w tym z zakresu performance content marketingu,
- strategie bazujące na danych z systemu CRM, marketingu predykcyjnym (prospecting) i modelowaniu lookalike, a także strategiach cross-selling i up-selling,
- najnowsze rozwiązania technologiczne w służbie e-commerce, wykorzystująca rozwiązania beta.
Na warsztatach zostaną zaprezentowane case studies, które udowodnią, że sprzedaż dzięki mediom społecznościowym okazuje się możliwa w różnych branżach. Spotkanie jest przeznaczone dla marketerów zajmujących się różnorodnymi podmiotami, w szczególności prowadzących biznesy oparte na sprzedaży online (B2C i nie tylko). Na warsztaty można zapisywać się tutaj.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]