W przypadku Cholinexu jest to taktyczna kampania, bazująca na 15-sekundowym spocie, wykorzystująca fakt, że Cholinex jest liderem pod względem sprzedaży wśród leków na ból gardła. Natomiast Orofar Max, będzie wspierany 30-sekundowym spotem reklamowym, który podkreśla maksymalną siłę i szybkość działania leku w walce z infekcją wirusową i bólem gardła.
Kampanie obydwu marek wystartowały w 19 września i będą prowadzone w ogólnopolskich stacjach TV oraz w internecie.
Zobacz również
Spot reklamowy dla Cholinexu zrealizowało studio Locomotive. Natomiast produkcją spotu dla Orofar Max, w reżyserii Szymona Pawlika, zajęło się studio Dobro i Platige Image. Media do obydwu kampanii zaplanował Mediacom.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce