Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Change autorem ogólnopolskich kampanii GSK

Agencja Change (Group One) po wygranych przetargach, przygotowała koncepcje kreatywne kampanii dla dwóch kluczowych marek z portfolio GSK Consumer Healthcare – Orofaru Max i Cholinexu.
O autorze
0 min czytania 2016-09-20

W przypadku Cholinexu jest to taktyczna kampania, bazująca na 15-sekundowym spocie, wykorzystująca fakt, że Cholinex jest liderem pod względem sprzedaży wśród leków na ból gardła. Natomiast Orofar Max, będzie wspierany 30-sekundowym spotem reklamowym, który podkreśla maksymalną siłę i szybkość działania leku w walce z infekcją wirusową i bólem gardła.

Kampanie obydwu marek wystartowały w 19 września i będą prowadzone w ogólnopolskich stacjach TV oraz w internecie.

Spot reklamowy dla Cholinexu zrealizowało studio Locomotive. Natomiast produkcją spotu dla Orofar Max, w reżyserii Szymona Pawlika, zajęło się studio Dobro i Platige Image. Media do obydwu kampanii zaplanował Mediacom.


LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj