Forever 21 już w Polsce ze wsparciem Weber Shandwick

W sobotę, 17 września 2016 r., odbyło się uroczyste otwarcie pierwszego salonu amerykańskiej marki Forever 21 w Łodzi. Za całość działań komunikacyjnych i kolejne otwarcia odpowiedzialny jest polski oddział Weber Shandwick.
O autorze
0 min czytania 2016-09-21

Pierwszy salon został otwarty w łódzkiej Manufakturze. Na 200 pierwszych gości czekały karty podarunkowe o wartości 50 PLN. Przez cały dzień o dobrą atmosferę dbał DJ oraz host, który zachęcał do wspólnej celebracji i udziału w konkursach, a wśród gości specjalnych pojawiła się aktorka Julia Wróblewska, oraz Instagramerki @aleksandracedro, @ashplumplum oraz @donatkay.

Dzień otwarcia poprzedziły działania promocyjne prowadzone w mediach społecznościowych, współpraca z influencerkami, kampanie reklamowe w digitalu i OOH. Otwarcie salonu Forever 21 w Łodzi jest pierwszym z trzech zaplanowanych na ten rok. Kolejne odbędą się w Poznaniu i w Warszawie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing