Magdalena Różczka Ambasadorką Braster

Magdalena Różczka została Ambasadorką marki Braster. Aktorka weźmie udział w kampanii promującej wejście urządzenia na rynek. Oficjalna premiera przewidziana jest na październik.
O autorze
1 min czytania 2016-09-21

Braster® to stworzony przez polskich naukowców system do samodzielnego badania piersi przez kobiety w domu. Badanie z wykorzystaniem Brastera® wykonuje się raz w miesiącu, trwa około 10 minut, jest nieinwazyjne i bezbolesne, a jego skuteczność została dowiedziona w badaniach klinicznych.

Ćwiczę, zdrowo się odżywiam, regularnie się badam. Myślę, że jak większości współczesnych kobiet zależy mi na zdrowiu i byciu w dobrej formie. Dlatego uważam, że samodzielne badanie piersi w domu, które w dodatku daje wiarygodne wyniki, to świetne rozwiązanie. Dzięki Brasterowi możemy kontrolować swoje zdrowie w prosty, nieinwazyjny sposób. Każda kobieta powinna wyrobić w sobie nawyk badania piersi – tłumaczy Magdalena Różczka.

Cieszy nas, że tak lubiana i poważana aktorka, jak Magdalena Różczka, weźmie udział w naszej kampanii. Pani Magdalena jest dla nas symbolem współczesnej kobiety. Jest świadoma, dba o swoje zdrowie, a w dodatku z powodzeniem wspiera inicjatywy ratujące zdrowie i życie. Zależy nam, aby dotrzeć do jak największej liczby kobiet i zapewnić im możliwość regularnego, samodzielnego badania piersi, które uzupełni dostępne metody diagnostyczne. Nie ma pewnych sposobów na zapobieganie rakowi – ryzyko można jedynie minimalizować, np. poprzez pielęgnowanie zdrowych nawyków. Jednym z takich nawyków powinno być właśnie comiesięczne badanie piersi, bo wcześnie wykryty rak jest w prawie 100% wyleczalny – mówi Marcin Halicki, Prezes Zarządu Braster S.A.

Braster® to urządzenie oparte na termografii kontaktowej, która wykorzystuje technologię matryc ciekłokrystalicznych do rejestrowania obrazów ciepła wewnątrz narządu, a manifestujących się na powierzchni skóry piersi. Obrazy te wysyłane są następnie za pomocą aplikacji mobilnej do systemu automatycznej interpretacji, który je analizuje i identyfikuje cechy świadczące o możliwych niepokojących zmianach w piersiach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię i kreację reklam odpowiada agencja GoldenSubmarine.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się